خبرگزاری کار ایران

فرماندار اهر:

شهرستان اهر با ۴۷ برنامه به استقبال دهه فجر امسال می‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۸۸

در دهه فجر شاهد افتتاح چندین طرح در بخش دولتی و خصوصی اهر خواهیم بود که از جمله آن می‌توان به افتتاح فاز اول جاده اهر – تبریز تا کیلومتر ۱۴ آن، تحویل تعدادی از مسکن مهر، افتتاح ۳۵۰ واحد مسکونی مقاوم سازی شده، افتتاح گازرسانی به روستاهای مسیر اهر – مشکین شهر، ساختمان نظام مهندسی، پروژه‌های کشاورزی مانند سیستم آبیاری تحت فشار و چندین طرح دیگر را که همگی از موضوعات و نیازهای مهم شهرستان هستند اشاره کرد.

ایلنا: فرماندار اهر اعلام کرد این شهرستان با ۴۷ عنوان برنامه به استقبال سی و پنجمین بهار آزادی ملت ایران خواهد رفت.
به گزارش خبرنگار ایلنا رضا صدیقی گفت: در دهه فجر شاهد افتتاح چندین طرح در بخش دولتی و خصوصی خواهیم بود که از جمله آن می‌توان به افتتاح فاز اول جاده اهر – تبریز تا کیلومتر ۱۴ آن، تحویل تعدادی از مسکن مهر، افتتاح ۳۵۰ واحد مسکونی مقاوم سازی شده، افتتاح گازرسانی به روستاهای مسیر اهر – مشکین شهر، ساختمان نظام مهندسی، پروژه‌های کشاورزی مانند سیستم آبیاری تحت فشار و چندین طرح دیگر را که همگی از موضوعات و نیازهای مهم شهرستان هستند اشاره کرد.
وی در مورد اهمیت این گونه برنامه‌ها برای آگاهی دادن به نسل جوان درباره انقلاب شکوه‌مند اسلامی نیز یاد آور شد: دستاوردهای انقلاب مهم است که باید در چنین برنامه‌هایی برای نسل جوان تبیین شود و همچنین پیشرفت‌های عظیمی که در نظام اسلامی به وجود آمده برای مردم تبیین شود.
صدیقی افزود: از جمله مهم‌ترین برنامه دهه فجر هم برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه است که ان شاءالله با حضور آحاد مردم شهرستان هرچه باشکوه‌تر برگزار خواهد شد.
فرماندار اهر رمز پیروزی انقلاب اسلامی را وحدت و اطاعت از ولایت فقیه و امام(ره) عنوان کرد و گفت: ملت ایران با حضور در صحنه‌های مختلف و حساس انقلاب با تبعیت از رهبری، ولایت مداری خود را به اثبات رسانده‌اند.
صدیقی به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: کارهایی که در طول سی و پنج سال پس از انقلاب انجام شده در سخت‌ترین شرایط بوده و با اینکه دشمنان تمام توان خود را به کار گرفته‌اند تا ملت ما را به زانو در آورند ولی ملت ما همیشه با اطاعت از ولایت فقیه و رهبری توطئه‌های آنان را نقش برآب کرده‌اند.
وی اظهار داشت: مردم ایران ثابت کردند که می‌شود باورهای دینی را با دموکراسی جمع کرد و بدون تکیه بر دو ابرقدرت جهان، به پیروزی رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز