خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

برنامه‌های بسیج دانش آموزی باید باز مهندسی و بومی سازی شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۸۵

وجود بسیج دانش آموزی در آموزش و پرورش غنیمت است.

ایلنا: مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی بر توجه به محتوای برنامه‌های بسیج دانش آموزی تأکید کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا جعفر پاشایی در جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی استان با بیان اینکه نفس بسیج دانش آموزی در آموزش و پرورش غنیمت است افزود: با نگاهی کار‌شناسانه به موضوع باید برنامه‌های بسیج دانش آموزی نه در حاشیه بلکه در متن برنامه‌های آموزش و پرورش قرار گیرد.
وی توجه به ارتقاء سطح کیفی برنامه‌های بسیج دانش آموزی را لازم دانست و افزود: باید این برنامه‌ها باز مهندسی گردیده و با بومی سازی بعضی از آن جذابیت بیشتری به آن برنامه‌ها بخشیده شود.
پاشایی اضافه کرد: چنانکه برنامه‌های بسیج غنی سازی گردد، دانش آموزان بیشتری مجذوب آن خواهد شد.
وی با توصیف اینکه دهه فجر ویترینی از جلوه‌های مقدس و گوناگون انقلاب اسلامی است ابراز امیدواری نمود برنامه‌های بسیج دانش آموزی نمود عینی در دهه فجر در مدارس پیدا کند.
وی هماهنگی و همکاری بین بخشی در اجرای برنامه‌های آموزش و پرورش را لازمه موفقیت دانست و افزود: در الگوسازی باید رفتار خوبی از خود نشان داد چرا که رمز موفقیت یک سیستم در الگوسازی مناسب است.
معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا نیز در این جلسه با اشاره به برنامه‌های عملی بسیج دانش آموزی در مدارس گفت: این برنامه‌ها با هدف هدایت و تربیت دانش آموزان به سوی تعالی و پیشرفت در راستای آرمان‌های نظام اسلامی است.
سرهنگ پاسدار علی داداش‌زاده خاطر نشان ساخت برنامه‌های بسیج جامع و فراگیر بود و در جهت جذب حداکثری اجرا می‌شود.
وی با بیان اهمیت قدردانی از نیروهای تلاشگر بسیج دانش آموزی، به کارگیری آثار ماندگار در تجلیل از نخبگان تشکل بسیج دانش آموزی را حائز اهمیت برشمرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز