خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی:

تلاش‌ها و مجاهدت صاحبان صنایع و تولیدکنندگان ارزنده و قابل تقدیر است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۵۶۴

با توجه به رشد قیمت حامل‌های انرژی و تمرکز سیاست‌های دولت بر بهینه سازی مصرف انرژی، تولیدکنندگان باید همزمان با ارتقاء راندمان کاری برای کاهش مصرف انرژی تلاش و برنامه‌ریزی نمایند.

ایلنا: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی داشتن نگاه ملی به تولید و همسویی و توازن بین تولید و تجارت را لازمه توسعه و گشایش اقتصادی کشور عنوان کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا محمد جعفر عظمایی که در جمع گروهی از تجار و صنعتگران استان سخن می‌گفت خاطرنشان کرد: نقش تولیدکنندگان و بازرگانان در پیشبرد این سیاست در کنار اقدامات دولت محوری است.
وی افزود: با توجه به رشد قیمت حاملهای انرژی و تمرکز سیاست‌های دولت بر بهینه سازی مصرف انرژی، تولیدکنندگان بایستی همزمان با ارتقاء راندمان کاری برای کاهش مصرف انرژی تلاش و برنامه ریزی نمایند.
عظمایی تأکید کرد: دولت مصمم است در ماه‌های آتی با تدوین و اجرای سیاست‌های اقتصادی مناسب و تغییر قوانین و مقررات بازدارنده، فضای کسب و کارو نیز بازرگانی داخلی و خارجی بهبود یابد تا ضمن رفع مشکلات صنعت و تجارت بسترهای لازم برای وصل شدن به تجارت بین الملل بیش از پیش فراهم آید.
وی تلاش‌ها و مجاهدت صاحبان صنایع و تولیدکنندگان را با وجود مشکلات و مسائل مبتلابه ارزنده و قابل تقدیر عنوان کرد و افزود: با نگاهی جامع به ضرورت توسعه تولید ایرانی امروز شاهد دستاوردهای بسیار خوبی در زمینه کیفیت تولید محصولات داخلی هستیم اما برای فعالیت بیشتر در عرصه‌های تجارت خارجی تمرکز بر استاندارد و تنوع تولیدات و دستیابی به حداق شاخص‌های استاندارد جهانی محصولات ضروری‌ست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز