خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی:

تمامی ۲۱ شهرستان آذربایجانشرقی باید استخردار شوند

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۴۱

۴ سال آینده اثرات استعدادیابی در شنای آذربایجانشرقی را شاهد خواهیم بود. / سال ۹۳ عملیات استخر میانه آغاز می‌شود.

ایلنا: مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی گفت: ۴ سال آینده اثرات استعدادیابی در شنای آذربایجانشرقی را شاهد خواهیم بود.
به گزارش خبرنگار ایلنا سید محمد شروین اسبقیان در مجمع انتخابات هیات شنا، شیرجه و واترپلوی آذربایجانشرقی افزود: شنا و واترپلوی آذربایجانشرقی در سالهای اخیر روند و حرکت روبه رشد و مدال اوری خود را آغاز کرده است و در سالهای آینده شاهد مدال آوری شناگران و شیرجه روهای استان در المپیک و بازیهای آسیایی خواهیم بود.
رییس مجمع انتخابات هیات شنای استان خاطرنشان کرد: شنای آذربایجانشرقی با همت مربیان و سیاست کاری مدون مسئولین روند کاری و مدال اوری مناسبی دارد و در شیرجه که قطب مطلق این رشته در کشور هستیم بدنبال شناسایی چهره‌های جدید و پشتوانه سازی و حضور قهرمانان با تجربه در المپیک ۲۰۱۶ برزیل و بازیهای آسیایی اینچوان کره جنوبی هستیم.
اسبقیان تصریح کرد: با قدرت پیگیر اتمام استخر ۵۰ متری قهرمانی و استخر اختصاصی شیرجه در تبریز هستیم و در حال حاضر پیگیری می‌کنیم تمامی ۲۱ شهرستان استان دارای استخر باشند و در شهرستان میانه نیز تلاش می‌کنیم در سال ۹۳ نیر عملیات استخر را آغاز کنیم و استخر مرند نیز دهه فجر افتتاح خواهد شد.
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی با بیان اینکه شنا و شیرجه اولویت مهم ورزش استان در بازیهای آسیایی و حتی المپیک است تصریح کرد: شیرجه، شنا و واترپلوی آذربایجانشرقی با وجود قهرمانان در گذشته و حال نیاز به شوک و تحول جدیدی در ساختار و برنامه‌های خود داشت که این امر نتیجه مناسب داده و شاهد رشد و پیشرفت مناسبی در شنا و شیرجه استان هستیم.
وی افزود: همواره رشد شنا، شیرجه و واترپلوی آذربایجانشرقی یکی از دغدغه‌های اصلی برنامه ریزی و سیاست کاری ورزش استان بوده و با بکار گیری نیروهای متخصص و برنامه ریز و استفاده از پتانسیل ویژه پیشکسوتان، مربیان و قهرمانان شاهد نتایج بسیار خوبی در مدت ۳ ماه گذشته در شیرجه و خصوصا شنا در رده سنی پایه هستیم و مدالهای کسب شده گواه این ادعاست.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی تأکید کرد: شنا و شیرجه در کنار دوومیدانی و ژیمناستیک اولویت مهم ورزش استان در بازیهای آسیایی و حتی المپیک است و برای مدال آوری قهرمانان این رشته‌ها توجه و برنامه ریزی‌های خاصی داریم و برای استمرار این موفقیت‌ها چشم انداز و دورنمایی خوبی را متصوریم.
وی افزود: طی کردن فرایند مدال آوری قهرمانان در رشته‌های شنا و شیرجه از ۳ سال گذشته کلید خورده و در سال ۱۳۹۲ این برنامه ریزی‌ها نمود خود را نشان داده و بر اساس گزارش هیات شنای استان ۸۰ مدال در رشته‌های شنا و شیرجه در طول ۶ماه گذشته کسب شده است.
مجمع انتخابات هیات شنا، شیرجه و واترپلوی آذربایجانشرقی به ریاست سید محمد شروین اسبقیان مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی و به نائب رییسی محسن سمیع‌زاده دبیر فدراسیون شنای کشور و با حضور ۱۵ نفر از اعضاء مجمع برگزار و ابراهیم فیروزی با ۱۵ رای به مدت ۴ سال به سمت رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی آذربایجانشرقی انتخاب شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز