خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی در نشست مشترک با مجمع نمایندگان استان:

درک متقابل دولت و مجلس به توسعه روزافزون آذربایجان شرقی می‌انجامد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۰۴۷

همکاری سیستم بانکی در حل مشکلات بخش صنعت و تولید، توجه بیشتر به موضوع سرمایه‌گذاری و ارایه برنامه‌های عملیاتی در این خصوص، توجه به وضعیت جاده‌های استان و ترمیم و بهسازی محورهای مواصلاتی و همچنین نگرش‌های پایه اداره جامعه و بهبود فضای کسب و کار از جمله موضوعاتی بود که در این نشست مورد بحثو بررسی نمایندگان مجلس و استاندار قرار گرفت.

ایلنا: دومین نشست مشترک استاندار آذربایجان شرقی با مجمع نمایندگان استان به منظور بررسی مسایل و مشکلات مختلف استانی برگزار شد.
به گزارش ایلنا استاندار آذربایجان شرقی در این نشست با اشاره به اهمیت تداوم نشست‌های مشترک با مجمع نمایندگان، اظهار داشت: توجه بیشتر به خرد جمعی و تعامل با صاحب‌نظران در بررسی موضوعات مختلف، قطعا سبب بهبود تصمیم‌گیری‌ها و در ‌‌نهایت توسعه متوازن استان خواهد شد.
اسماعیل جبارزاده، افزود: در رویکرد جدید باید از ظرفیت‌های استان حداکثر استفاده را ببریم و در راستای سیاست‌ها و خط مشی‌های کلان کشور در پیگیری مطالبات اهتمام ورزیم.
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه درک متقابل مجلس و دولت به توسعه روزافزون استان می‌انجامد، خاطرنشان کرد: نتیجه تعامل مثبت دولت و مجلس در حل مشکلات استانی غیر قابل انکار است، لذا هم‌افزایی و هم‌اندیشی مدیریت ارشد استان با نمایندگان مجلس، باید تداوم و گسترش یابد.
وی تصریح کرد: در صورت احساس ضرورت و برای بررسی جزئیات و هم‌فکری نسبت به رفع آن، از دیگر مدیران ذی‌ربط برای حضور در نشست‌های مشترک دعوت به عمل خواهد آمد.
در این نشست سه ساعته که معاونان استاندار آذربایجان شرقی نیز حضور داشتند، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، به طرح دیدگاه‌ها و نظرات خود درباره مسایل مختلف استان پرداختند.
همکاری سیستم بانکی در حل مشکلات بخش صنعت و تولید، توجه بیشتر به موضوع سرمایه‌گذاری و ارایه برنامه‌های عملیاتی در این خصوص، توجه به وضعیت جاده‌های استان و ترمیم و بهسازی محورهای مواصلاتی و همچنین نگرش‌های پایه اداره جامعه و بهبود فضای کسب و کار از جمله موضوعاتی بود که در این نشست مورد بحثو بررسی نمایندگان مجلس و استاندار قرار گرفت

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز