خبرگزاری کار ایران

فرماندار آذرشهر:

هیچ دستگاهی حق ندارد به علت بدهی آب، برق و گاز مدارس را قطع کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۵۷۹

جلسه شورای آموزش و پرورش آذرشهر برگزار شد.

ایلنا: فرماندار آذرشهر تأکید کرد: هیچ دستگاهی حق ندارد به علت بدهی آب، برق و گاز مدارس را قطع کند.
به گزارش خبرنگار ایلنا اسماعیل آذریان با اشاره به سردی هوا و تأکید بر صرفه جویی در مصرف آب و برق و گاز افزود: و مسئولین آموزشی مدارس هم موظفند نسبت به پرداخت قبوض تا حد امکان اقدام نمایند و باید در مصرف بهینه سوخت فرهنگ سازی شود تا درآینده موجب قطعی گاز و سایرموارد نشویم.
رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان آذرشهر همچنین با اشاره به کسب مقام نخست استانی توسط آموزش و پرورش آذرشهر در بازگشایی مدارس آن را حاصل مشورتهای شورا و تلاش مدیریت و همکاران دانست و افزود: آموزش و پرورش شهرستان در برگزاری کارگاههای آموزشی آگاه سازی خانواده‌ها در خصوص مواد مخدرو سایر مشکلات اجتماعی و نیز بصیرت افزایی و آگاه سازی دانش آموزان درمورد نقش ولایت پیشقدم است و حضور حداکثری نوجوانان و جوانان پرشور در مراسم باشکوه ۱۳ آبان و ۹ دی بیانگراین مساله بود.
وی همچنین با توجه به فرارسیدن هفته وحدت خاطر نشان کرد: دشمنان ایران اسلامی در تلاشند با تفرقه افکنی میان مسلمانان شیعه و سنی موجبات اختلاف در منطقه را افزایش دهند و با نفوذ استکبار ستیزی و آزادیخواهی کشورمان در میان کشورهای منطقه و جهان مقابله نمایند.
آذریان وظیفه آموزش و پرورش در این راستا را بسیار مهم دانست و تاکید کرد: آموزش و پرورش باید در این مورد با استفاده از اساتید مجرب، آگاهی دانش آموزان را در برابر این توطئه دشمن بالا ببرند.
وی افزود: ایجاد کانون بازنشستگان فرهنگی و مهمانسرا از مهم‌ترین دغدغه فرهنگیان آذرشهر بود که امسال با احداثاین دو مجموعه، بخشی از مشکلات بازنشستگان فرهنگی این شهرستان رفع شد.
۸۱ درصد بیسوادان منطقه آذرشهر جذب شده‌اند
مدیر آموزش و پرورش آذرشهر نیز در این نشست گفت: امسال ۱۹۲ کلاس درس در مدارس این شهرستان هوشمندسازی شده که از این تعداد ۲۸ کلاس توسط اولیای دانش آموزان به فن آوری‌های آموزشی مجهز شده است.
سعادتی افزود: تمام بخاری‌های قدیمی و خطر آفرین از مدارس منطقه جمع آوری شده و بخاری‌های برقی و کاربراتور دار جایگزین آن‌ها شده است.
مدیر آموزش و پرورش آذرشهر از جذب ۸۱ درصدی بیسوادان منطقه خبر داد و گفت: امسال شهرستان آذرشهر رتبه نخست جذب و آموزش بی‌سوادان را در استان به خود اختصاص داده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز