خبرگزاری کار ایران

با ایراد فرمانداری تبریز

کمیسیون‌های شورای شهر تبریز از ۱۰ به ۵ کاهش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۳۸

قبلا و براساس مصوبه اعضای شورا، تعداد کمیسیون‌ها از ۵ به ۱۰ افزایش یافته بود که با توجه به ایراداتی که فرمانداری به این مصوبه و آیین نامه داخلی گرفته است کمیسیون‌های مصوب از اعتبار ساقط و در کمیسیون‌های قبلی ادغام شدند.

ایلنا: سخنگوی شورای شهر تبریز گفت: در جلسه امروز شورای شهر تبریز تعداد کمیسیون‌ها این شورا از ۱۰ به ۵ کاهش یافت.
به گزارش خبرنگار ایلنا سعید حاجی‌زاده با اشاره به ایرادات فرمانداری به آیین نامه داخلی شورای تبریز گفت: قبلا و براساس مصوبه اعضای شورا، تعداد کمیسیون‌ها از ۵ به ۱۰ افزایش یافته بود که با توجه به ایراداتی که فرمانداری به این مصوبه و آیین نامه داخلی گرفته است کمیسیون‌های مصوب از اعتبار ساقط و در کمیسیون‌های قبلی ادغام شدند.
وی در عین حال زمان‌بر بودن افزایش کمسیون‌ها را نیز یادآور شد و گفت: در جلسه امروز شورای شهر کمیسیون‌های برنامه و بودجه، تحقیق و نظارت، عمران و شهرسازی، فرهنگی و اجتماعی و خدمات شهر به عنوان کمیسیون‌های شورای شهر کلانشهر تبریز انتخاب شدند.
شورای شهر کلانشهر تبریز در اوایل آغاز به کار خود به کمیسیون‌های شورا که در عمران و توسعه شهری، خدمات شهری، برنامه و بودجه، تحقیق و نظارت و فرهنگی و اجتماعی خلاصه شده بود کمسیونهای جذب سرمایه‌گذاری و مشارکت، حمل و نقل شهری، شهرسازی، بهداشت محیط زیست و فضای سبز و کمیسیون گردشگری میراثفرهنگی و صنایع دستی اضافه کرد.
هدف ار این اقدام تخصصی کردن امور شهر عنوان شده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز