خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی:

طولانی شدن روند بررسی طرح‌های سرمایه‌گذاری قابل قبول نیست

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۳۰

باید بدون معطلی، جواب مثبت یا منفی به طرح‌های سرمایه‌گذاری داده شود و در صورت مخالفت با یک طرح، دلایل مخالفت به صاحب طرح اعلام شود.

ایلنا: استاندار آذربایجان شرقی طولانی شدن روند بررسی طرح‌های سرمایه‌گذاری در دستگاه‌های اجرایی را غیرقابل قبول دانست
به گزارش خبرنگار ایلنا اسماعیل جبارزاده در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تاکید کرد: هر کس متقاضی ایجاد واحد تولیدی باشد باید در کمترین زمان ممکن تعیین تکلیف شود، اینکه یک نفر را برای احداثیک سردخانه، سه سال معطل کنیم هیچ توجیهی ندارد.
وی افزود: باید بدون معطلی، جواب مثبت یا منفی به طرح‌های سرمایه‌گذاری داده شود و در صورت مخالفت با یک طرح، دلایل مخالفت به صاحب طرح اعلام شود.
جبارزاده به گزارش نظارتی پروژه‌های عمرانی استان اشاره کرد و گفت: چنین گزارش‌هایی صرفا برای اطلاع نیست، بلکه باید چراغ راه آینده باشد و باید و نبایدهای بهبود وضعیت فعلی از درون آن به دست آید.
وی با تاکید بر اینکه برای اتمام پروژه‌های عمرانی باید از ظرفیت‌های استانی استفاده کنیم، افزود: پروژه‌های کلان استانی باید در اسرع وقت تعیین تکلیف شوند، مثلا می‌توانیم با واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی، این پروژه‌ها را بدون وابستگی به بودجه ملی اداره کنیم.
استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اهمیت شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، خاطرنشان کرد: کارهای روزمره و معمول این شورا به فرمانداران و کمیته‌های شهرستانی تفویض می‌شود و در جلسات استانی، مباحثاصلی و مهم مانند چگونگی اداره استان بدون وابستگی به بودجه ملی مطرح شود.
جبارزاده با اشاره به گزارش مشاورتی طرح جامع شهر ورزقان در این جلسه، اظهار داشت: کلیات این طرح مورد تایید اعضای شورای برنامه‌ریزی است، اما برای نهایی کردن جزئیات آن باید از نظرات کار‌شناسان و صاحب‌نظران حوزه شهرسازی استفاده شود و در این راستا سمینار یک روزه‌ای با موضوع طرح جامع ورزقان برگزار خواهد شد.
وی با تاکید بر حفظ بافت کشاورزی استان، افزود: بافت کشاورزی نباید به بهانه توسعه شهر فدا شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز