خبرگزاری کار ایران

زمینه‌های همکاری جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی و مجتمع پتروشیمی تبریز بررسی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۴۰

در حال حاضر با وجود پژوهشکده توسعه و برنامه ریزی جهاددانشگاهی و مستقر شدن گروه‌های پژوهشی تخصصی در این پژوهشکده آمادگی کامل هر نوع همکاری را با پتروشیمی تبریز وجود دارد.

ایلنا: سرپرست جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی گفت: فعالیت‌های جهاددانشگاهی در راستای توسعه نظام جمهوری اسلامی بوده و انجام کارهای مفید در این زمینه از اولویت‌های کاری این نهاد است.
به گزارش ایلنا نجف قراچورلو در نشست مشترک با مدیرعامل مجتمع پتروشیمی تبریز افزود: این نهادانقلابی در راستای تحقق آرمان‌های نظام و رسیدن به ایده آل‌ها خود را به عنوان پرچمدار رفع نیازهای مختلف کشور قلمداد می‌کند و در این راه نیز فعالیت‌های گسترده‌ای به منصه ظهور رسانده است.
وی گفت: در حال حاضر با وجود پژوهشکده توسعه و برنامه ریزی جهاددانشگاهی و مستقر شدن گروه‌های پژوهشی تخصصی در این پژوهشکده آمادگی کامل داریم هر نوع همکاری را با پتروشیمی تبریز انجام دهیم.
قراچورلو با اشاره به طراحی و ساخت نیروگاه هیبریدی گفت: این نیروگاه تکنولوژی بسیار بالایی دارد و اولین نمونه آن در جزیره خارک نصب و راه اندازی شده است.
سرپرست جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی با اشاره به ظرفیت‌های متنوع مجتمع پتروشیمی تبریزدر زمینه‌های مختلف گفت: این نهاد انقلابی با بهره‌گیری از توانمندی‌های نیروهای علمی می‌تواند نقش موثری دررشد و شکوفایی این واحد تولیدی داشته باشد.
در ادامه این نشست علیرضا صدر، مدیرعامل مجتمع پتروشیمی تبریز، نیزوجود جهاددانشگاهی به عنوان نهادی انقلابی و علمی را بسیار مفید به رشد علمی و صنعتی کشور دانست و گفت: ما آمادگی کامل داریم تا از توانمندی‌های نخبگان و پژوهشگران جهاددانشگاهی استفاده نماییم.
گفتنی است: در پایان این نشست مقرر شد گروهی از هر دو طرف تشکیل تا زمینه‌های همکاری بیشتر فی مابین بررسی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز