خبرگزاری کار ایران

فرمانداراسکو:

روستای اربط اسکو با مشکل آب شرب روبروست

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۳۹

در تمامی روستاهای این شهرستان از لحاظ آب شرب هیچ گونه مشکلی وجود نداشته و تنها در روستای اربط به علت شرایط توپوگرافی زمین کمبود آب بهداشتی محسوس است که در بهار سال آینده این مشکل نیز با اتمام لوله گذاری به طول ۶ کیلومتر مرتفع خواهد شد.

ایلنا: در نشست مشترک فرماندار اسکو با مدیر کل آبفار استان آذربایجان شرقی مشکل آب شرب روستا‌های این شهرستان بررسی و دستورات لازم در جهت حفر چاه آب مورد نیاز صادر شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا فرماندار شهرستان اسکو در این نشست عمده مشکل موجود در روستاهای بخش مرکزی را کمبود آب شرب در روستای اربط عنوان کرد و گفت: در تمامی روستاهای این شهرستان از لحاظ آب شرب هیچ گونه مشکلی وجود نداشته و تنها در روستای اربط به علت شرایط توپوگرافی زمین کمبود آب بهداشتی محسوس است.
آثری افزود: این مشکل نیز در بهار سال آینده با اتمام لوله گذاری به طول ۶ کیلومتر مرتفع خواهد شد.
مدیر کل آبفار استان هم از تامین موقت آب شرب بهداشتی روستای اربط توسط دو مخزن تانکر از منابع آبی موجود منطقه خبر داد و گفت: با اتمام و بهره برداری از شبکه لوله گذاری برای آبرسانی به این روستا در هر ثانیه یک لیتر آب سالم و بهداشتی در اختیار مردم این روستا در بهار سال آینده قرار خواهد گرفت.
صمد‌نژاد همچنین از صدور مجوز لازم برای حفر یک حلقه چاه در منطقه تورامین ایلخچی خبر داد و گفت: در جهت رفع مشکل کمبود آب آشامیدنی در روزهای گرم سال در ۱۰ روستای این بخش یک حلقه چاه در حال احداثاست که با دبی ۱۰ لیتر در ثانیه مشکلکمبود اب در روستا‌های دهستان شوراکات جنوبی نیز به طور کامل مرتفع خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز