خبرگزاری کار ایران

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی:

کشتارگاه‌های دام و طیور آذربایجان شرقی تحت نظارت شرعی دامپزشکی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۳۱

۱۸ نفر از روحانیون در کشتارگاههای دام و طیور استان بر ذبح شرعی دام و طیور نظارت می‌نمایند که از این تعداد ۸ نفر در کشتارگاههای دام و ۱۰ نفر در کشتارگاههای طیور هستند.

ایلنا: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی گفت: تمامی کشتارگاههای دام و طیور آذربایجان شرقی تحت نظارت شرعی دامپزشکی است.
به گزارش خبرنگار ایلنا حجت الاسلام والمسلمین نصرالله می‌کاییلی با اشاره به نظارتهای شرعی در کشتارگاههای دام و طیور استان گفت: ۱۸ نفر از روحانیون در کشتارگاههای دام و طیور استان بر ذبح شرعی دام و طیور نظارت می‌نمایند که از این تعداد ۸ نفر در کشتارگاههای دام و ۱۰ نفر در کشتارگاههای طیور هستند.
وی افزود: در همین راستا ۱۱۶نفر به عنوان ذابح شرعی آموزش دیده دارای مجوز دامپزشکی هستند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی استان با اشاره به نظارتهای شرعی و بهداشتی دامپزشکی بر فراورده‌های خام دامی گفت: در این راستا در ۹ ماهه سالجاری ناظرین شرعی بر دامپزشکی بر ذبح شرعی بیش از ۲۳۴ هزار راس دام بزرگ و کوچک و بیش از ۱۸میلیون قطعه طیور نظارت نموده‌اند.
می‌کاییلی در پایان به مردم اطمینان داد که تمامی فرآورده‌های خام دامی تحت نظارت دامپزشکی از لحاظ بهداشتی و شرعی کاملا سالم بوده و مردم استان می‌توانند با اطمینان خاطر از حلال بودن محصولات دامی آن‌ها را مصرف نمایند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی و شرعی مراتب را با شماره تلفن اختصاصی ۱۵۱۲ دامپزشکی اطلاع دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز