خبرگزاری کار ایران

با جمع آوری انشعابات غیر مجاز توسط برق تبریز؛

بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ کیلووات ساعت تلفات برق تبریز کاهش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۱۴۱

جهت ساماندهی انشعابات غیر مجاز، تعداد ۷۸۰ انشعاب دائمی از ابتدای سال جاری تاکنون واگذار شده است.

ایلنا: شرکت توزیع نیروی برق تبریز با جمع آوری انشعابات غیر مجاز توانست به میزان بیش از ۳هزارو ۵۰۰ کیلووات ساعت از تلفات انرژی برق جلوگیری کند.
به گزارش خبرنگار ایلنا مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با اعلام این مطلب گفت: همچنین ازبابت جرائم برق‌های غیر مجاز کشف شده بیش از ۴۴ میلیارد ریال جریمه اخذ شده است.
افشین روشن میلانی افزود: جهت ساماندهی انشعابات غیر مجاز، تعداد ۷۸۰ انشعاب دائمی از ابتدای سال جاری تاکنون واگذار شده است.
وی با بیان اینکه اجرای پروژه‌های اصلاح و توسعه شبکه به طول ۱۶ کیلومتر کابل خودنگهدار از دیگر اقدامات این شرکت در به حداقل رساندن برق‌های غیر مجاز بوده است، تصریح کرد: در هشت ماهه سال ۹۲ تعداد انشعابات دستکاری کشف شده ۶۴۴ انشعاب و تعداد انشعابات غیر مجاز مستقیم کشف شده ۷۷۵ مورد بوده است.
وی در خصوص اقدامات آتی در جهت مقابله با برق‌های غیر مجاز گفت: طرح احداث۲۴ کیلومتر شبکه کابل خودنگهدار و واگذاری ۱۲۰۰ انشعاب جهت پاکسازی کامل انشعابات غیر مجاز مناطق آلوده آماده شده است که پس از تصویب نهایی و تامین منابع مالی لازم اجرا خواهد شد.
میلانی خاطر نشان کرد: انشعابات غیر مجاز یا دستکاری انشعابات پیامدهای منفی همچون سوختگی لوازم خانگی، حوادثجانی، آتش سوزی، پارگی خطوط شبکه، افت ولتاژ و حوادثمنجر به خاموشی را در پی دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز