خبرگزاری کار ایران

مسکن مهر، آذربایجانی ها را صاحب خانه می کند

۲۶ هزار واحد مسکونی درشهر جدید سهند آماده تحویل است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۳۶

افزایش جمعیت این شهر جدید می‌طلبد که مراکز آموزشی، درمانی، امنیتی، رفاهی و فرهنگی افتتاح و در اختیار شهروندان قرار گیرد. / خیرین وارد عمل شوند.

ایلنا: معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی حل مشکلات مسکن مهر را نیازمند همدلی و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی دانست.
به گزارش خبرنگار " ایلنا "، " محمدصادق پورمهدی " امروز سه شنبه در جلسه شورای مسکن استان گفت: رفع نواقص مسکن مهر با تعامل دولت و بخش خصوصی قابل حل است.
وی افزود: اگر قرار است مشکلی حل شود، همه باید با هم حرکت کنیم و در بخش مسکن مهر نیز تعامل با بخش خصوصی به جای موضع گیری در مقابل این بخش، می‌تواند راهگشا باشد.
" پورمهدی " خاطرنشان کرد: توجه نکردن به مشکلات مردم، موجب نارضایتی آن‌ها از مسوولان می‌شود و هر کسی هر قدمی که می‌تواند در رفع مشکلات مسکن مهر استان بردارد، نباید کوتاهی کند.
وی افزود: با توجه به اینکه بیشتر مخاطبان مسکن مهر اقشار کم درآمد هستند از این رو نباید آن‌ها را تحت فشار قرار دهیم بلکه با آسان کردن امور و تحویل مسکن‌های آن‌ها، گره‌ای از مشکلات این قشر باز کنیم.
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به مشکل مسکن مهر در شهر جدید سهند و فراهم نبودن برخی زیرساخت‌ها در برخی از آن‌ها، اظهارداشت: همه با هم باید تلاش کنیم تا هرچه سریع‌تر مشکلات این بخش را رفع و نسبت به ایجاد زیرساخت‌های لازم در این شهر اقدام کنیم.
" پورمهدی " گفت: احداثبیش از ۳۶ هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید سهند پیش بینی شده که از این تعداد تاکنون بیش از ۲۶ هزار واحد آماده و تحویل متقاضیان شده است.
وی خاطرنشان کرد: افزایش جمعیت این شهر جدید می‌طلبد که مراکز آموزشی، درمانی، امنیتی، رفاهی و فرهنگی افتتاح و در اختیار شهروندان قرار گیرد.
" پورمهدی " تاکید کرد: دستگاه‌هایی که در ساخت این مجموعه‌ها فعال هستند باید کارهای خود را تسریع کنند تا مردم همزمان با سکونت از امکانات مورد نظر نیز بهره‌مند شوند.
وی از خیرین استان خواست در این امر خیر و تاسیس مدرسه و مراکز درمانی دولت را یاری کنند تا دغدغه دولت در این بخش کمتر شود

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز