خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی اعلام کرد؛

رشد ۲۲ درصدی جابجایی مسافر و بار در فرودگاه تبریز

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۴۸۸

مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی گفت: در ۹ ماهه سال‌جاری تعداد کل مسافر جابجاشده فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز، از رشدی ۲۲ درصدی برخوردار است.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رامین آذری در رابطه با آمار جابجایی مسافر و بار فرودگاه تبریز اظهار داشت: طبق اعلام "گروه آمار و اطلاعات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران" در ۹ ماهه سال‌جاری تعداد کل مسافر جابجاشده فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز یک میلیون و ۱۱۵ هزار و ۸۰۹ نفر بوده است که نسبت به تعداد ۹۱۹ هزار و ۵۰۸ نفر مدت مشابه سال قبل، از رشدی ۲۲ درصدی برخوردار است.

وی افزود: بهسازی و افزایش ۳۷ چشمه سرویس بهداشتی در ترمینال‌های داخلی، خارجی و حج و همچنین تعویض کفی و پشتی بیش از ۸۲۰ صندلی انتظار در سالن‌های ترمینال فرودگاه تبریز از جمله اقدامات انجام گرفته در راستای افزایش کیفیت خدمات فرودگاهی از ابتدای سال‌جاری بوده است.

به گفته مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی این میزان مسافر با تعداد 8 هزار و ۷۱۰ پرواز جابجا شده اند که بیشترین میزان افزایش مسافر مربوط به پروازهای خارجی فرودگاه تبریز است که از یک هزار و ۲۱۶ پرواز در سال گذشته به یک وهزار ۷۰۸ پرواز در نه ماهه سالجاری رسیده است که حکایت از رشدی ۴۱ درصدی دارد.

بر اساس نتایج "رتبه بندی فرودگاه‌های منتخب طرح جامع پایش کیفیت خدمات فرودگاهی که از سوی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اعلام شد، فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز در دو بخش "کیفیت خدمات فرودگاهی" و "امکانات سالن های فرودگاهی" شاخص بود.

همچنین بر اساس معرفی فرودگاه‌های برتر در زیرشاخه های مختلف خدمات فرودگاهی که از سوی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اعلام شد: فرودگاه تبریز میان فرودگاه‌های کشور در بخش‌های "نحوه برخورد کارکنان"، "انتظار حداقلی جهت پذیرش" و "در دسترس بودن صندلی انتظار" رتبه اول کشور و در بخش های "کیفیت تحویل بار"، "تمیزی و نظافت نمازخانه ها"، "کیفیت بسته بندی بار" و "تمیزی و نظافت سرویس‌های بهداشتی" در رتبه های دوم و سوم فرودگاه‌های کشور قرار گرفته است.

بر اساس رتبه بندی اعلام‌ شده از سوی "دفتر برنامه ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران" و بازخوردهای دریافتی از مسافرین فرودگاهی، فرودگاه تبریز در بخش‌های "نحوه برخورد کارکنان"، "انتظار حداقلی جهت پذیرش" و "در دسترس بودن صندلی انتظار" رتبه اول کشور و در بخش‌های "کیفیت تحویل بار"، "تمیزی و نظافت نمازخانه‌ها"، "کیفیت بسته‌بندی بار" و "تمیزی و نظافت سرویس‌های بهداشتی" در رتبه های دوم و سوم فرودگاه‌های کشور قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز