خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی مرند:

قاتل خاموش پدر جوان خانواده در یک روستای مرند را به کام مرگ کشاند

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۰۰

جوان ۳۳ ساله به همراه همسر و فرزندش بر اثر استشمام گاز منواکسید کربن دچار گاز گرفتگی شده و پدر خانواده جان خود را از دست داد و همسر و فرزندش به اورژانس انتقال داده شدند.

ایلنا: یک خانواده در روستای عریان تپه شهرستان مرند در آذربایجان شرقی در منزل دچار گاز گرفتگی و پدر خانواده جان خود را از دست داد.
به گزارش ایلنا، فرمانده انتظامی مرند با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام یک مورد مرگ مشکوک به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰، بلافاصله ماموران کلانتری زنوز به محل اعزام شدند.
فرهنگ نوروزی افزود: تحقیقات و مشاهدات ماموران حکایت از آن داشت جوان ۳۳ ساله به همراه همسر و فرزندش بر اثر استشمام گاز منواکسید کربن دچار گاز گرفتگی شده و پدر خانواده جان خود را از دست داد و همسر و فرزندش به اورژانس انتقال داده شدند.
وی خاطر نشان کرد: ماموران کلانتری مرکز با هماهنگی مقامات قضائی شهرستان جسد متوفی را به منظور بررسی بیشتر به پزشکی قانونی شهرستان منتقل کردند.
وی با اعلام اینکه در سال جاری بر اثر برودت هوا و زمستان زودرس همه با تمام امکانات سعی در گرم نگه داشتن منزل خود هستند خاطرنشان کرد: مسمومیت مونوکسید کربن ناشی از وسایل گرمازا قابل پیشگیری است.
نوروزی افزود: این گاز بی‌بو، بی‌رنگ و سمی هر ساله موجب مرگ بسیاری از افراد می‌شود و عدم توجه به ساده‌ترین نکات ایمنی می‌تواند تلخ‌ترین وقایع را برای خانواده‌ها در پی داشته باشد لذا با رعایت اصول ایمنی در استفاده از وسایل گرمازا کانون خانواده خود را نیز گرم نگه داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز