خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه کتاب و عکس فیروزه در یادمان مفاخر آذربایجان برپا شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۱۲

این نمایشگاه با هدف نمایش عمومی آثار بر‌تر این جشنواره و نیز ارائه کتاب‌های تخصصی موجود در حوزه عکس و تاریخ عکاسی برپا شده است.

ایلنا: نمایشگاه آثار بر‌تر چهارمین جشنواره سراسری عکس فیروزه و نیز، نمایشگاه تخصصی کتاب عکس در یادمان مفاخر آذربایجان برپا شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، این نمایشگاه با هدف نمایش عمومی آثار بر‌تر این جشنواره و نیز ارائه کتاب‌های تخصصی موجود در حوزه عکس و تاریخ عکاسی برپا شده است.
بخش کتاب این نمایشگاه جنبی، مشتمل بر کتاب‌های حوزه عکس و تاریخ عکاسی است که از سوی ناشرین مختلف منتشر شده‌اند.
همچنین مجموعه عکس‌های مختلف از عکاسان شناخته شده کشور که در قالب کتاب منتشر شده‌اند نیز در این نمایشگاه به چشم می‌خورد.
در این نمایشگاه آثاری که در قالب مجموعه عکس در چهارمین جشنواره عکس موفق به کسب مقام شده بودند در معرض دید عموم قرار گرفته‌اند.
همچنین آثار سه تن از عکاسان تبریزی که در بخش ویژه تبریز این جشنواره مقام‌های بر‌تر جشنواره را کسب کرده بودند در معرض نمایش عمومی قرار گرفته شد.
بخش جنبی این نمایشگاه به نمایش بخشی از آثار عکاسی استاد خانعلی صیامی استاد فقید عکاسی طبیعت اختصاص دارد که چندی پیش چهره در نقاب خاک کشید.
این نمایشگاه از ساعت ۹ صبح تا ۱۴ برای دیدار علاقمندان برپاست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز