خبرگزاری کار ایران

امام جمعه میانه:

حضور، مقاومت و ولایت پذیری، دشمنان نظام را به ستوه آورده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۱۷۳

در حال حاضر کشور در یک پیچ بسیار مهم و سرنوشت ساز قرار گرفته و همه دستاوردهای گذشته انقلاب بستگی به مقاومت و ایستادگی ملت ایران در این برهه از زمان دارد.

ایلنا: امام جمعه میانه گفت: نمونه فهم و دشمن‌شناسی ملت ایران در فتنه سال ۱۳۸۸ نمود عینی یافت بطوریکه ملت ایران با شناخت دشمن و حضوربه موقع برای رسوا کردن فتنه‌هایی که از سال‌ها قبل برای آن برنامه ریزی کرده بود برگ زرین دیگری به صفحات افتخار انقلاب ایران افزوده و چون انقلاب حماسه ماندگار دیگری خلق کردند.
به گزارش ایلنا حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حامدی روز پنج شنبه درجمع طلاب میانه با بیان زمینه‌های شکل گیری فتنه ۸۸ و اینکه دشمن همواره به فکر توطئه چینی و فتنه‌گری بر علیه نظام و ملت ماست افزود: در حال حاضر کشور در یک پیچ بسیار مهم و سرنوشت ساز قرار گرفته و همه دستاوردهای گذشته انقلاب بستگی به مقاومت و ایستادگی ملت ایران در این برهه از زمان دارد.
وی شناسایی فتنه و آگاه سازی مردم را از جمله وظایف مهم روحانیون عنوان کردو گفت: روحانیون و طلاب باید در مجالس وعظ و منابر در مورد فتنه ۸۸ و آثار و نتایج حضور مردم برای خنثی سازی آن به قشر جوان که آینده سازان جامعه اسلامی هستند آگاهی دهند.
حامدی افزود: حضور همواره مردم در مقابل دشمنان، مقاومت و ولایت پذیری آن‌ها سبب اقتدار نظام شده است بطوریکه دشمنان نظام را به ستوه آورده‌اند.
وی با بیان اینکه انسان باید در مسیر زندگی دشمنان خود از جمله شیطان و دشمنان انسانی خود را بشناسد، این شناخت را امری ضروری خواند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز