خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق تبریز:

تولید کالاهای با ارزش افزوده‌ بالا باید در برنامه‌ کاری تولید استان قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۱۳۵

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز گفت: باید با یاری گرفتن از مغزهای بزرگ جوان دانشگاهی، استان آذربایجان‌شرقی را به نقطه‌ اوج صنعت و تجارت برسانیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی اتاق تبریز، یونس ژائله تولید روغن موتور در تبریز و توسط شرکت پالایش نفت تبریز را اتفاقی مبارک دانست و افزود: امیدوارم روزی برسد که بهترین روغن موتور جهان را در تبریز تولید کنیم.

وی با تاکید بر اینکه این محصول دانش‌بنیان و در نتیجه بسیار با ارزش است، تصریح کرد: تولید کالاهایی با ارزش افزوده‌ بالا باید در برنامه‌ کاری تولید استان قرار گیرد و تکمیل زنجیره‌ تولید در این مسیر از اهم واجبات است.

ژائله با تاکید بر اینکه اتاق بازرگانی تبریز آمادگی هرگونه حمایت از فعالان اقتصادی و واحدهای صنعتی و تولیدی استان را دارد، یادآور شد: با اتکاء به مغزهای بزرگ دانشگاهی و کارآفرینان بومی، باید تبریز و استان و پالایشگاه تبریز را به نقطه‌ اوج برسانیم.

در ادامه، صابر پرنیان، رئیس سازمان صمت استان آذربایجان‌شرقی نیز با بیان اینکه اتاق تبریز، نخستین اتاق و مرکز تجارت و کسب و کار کشور است، گفت: اتاق تبریز پرچمدار حمایت از سرمایه‌گذاری در استان است و سازمان صمت نیز همه جانبه از طرح‌های سرمایه‌گذاری در استان حمایت خواهد کرد.

صابر پرنیان با بیان اینکه استان آذربایجان‌شرقی سبزترین استان در حوزه‌ روغن موتور است، افزود: باید مانع‌تراشی‌های صورت گرفته در حوزه‌ کسب و کار و سرمایه‌گذاری را به حداقل برسانیم و تمامی سازمان‌ها از صنعت حمایت همه‌جانبه داشته باشند.

در این جلسه که با حضور رئیس اتاق تبریز، رئیس سازمان صمت استان، رئیس خانه صنعت و معدن استان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی و تشکل‌های حمل و نقل استان برگزار شد، مدیرعامل شرکت پالایش نفت تبریز درباره‌ تولید روغن‌ خودرو برای انواع خودروهای سواری و کیفیت بالای سوخت تولید شده در شرکت پالایش نفت تبریز در کل کشور توضیحاتی ارائه کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز