خبرگزاری کار ایران

مدیر کل دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی:

فن آوری، ارزش آفرینی و پول آفرینی رویکردهای دانشگاه‌های نسل چهارم هستند

کد خبر : ۱۳۰۸۷۲

پژوهشگران بر‌تر دانشگاه آزاداسلامی تبریز تجلیل شدند.

ایلنا: مدیرکل دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه آزاداسلامی گفت: فن آوری، ارزش آفرینی و پول آفرینی برخی از رویکردهای دانشگاه‌های نسل چهارم به شمار می‌روند.
به گزارش خبرنگار ایلنا ثمری در مراسم تجلیل از پژوهشگران بر‌تر دانشگاه آزاد اسلامی تبریز سخن می‌گفت با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری افزود: دانشی ارزش دارد که به تولید ثروت بیانجامد.
وی تصریح کرد: رویکرد مدیریت جدید دانشگاه آزاداسلامی، حرکت به سوی کارآفرینی، تولید دانش وتبدیل آن به فناوری و تجاری سازی آن است.
ثمری با اشاره به موفقیت‌های ما چشمگیر دانشمندان وپژوهشگران کشور در در سه حوزه دانش هسته‌ای، رویان وفرستادن موجود زنده به فضا گفت: باتوجه به این امر از دولت، خواهان اعتماد به دانشگاه‌ها درسایر زمینه‌ها هستیم.
مدیرکل دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه آزاداسلامی در ادامه از تأسیس دفتر تجاری سازی، شورای اقتصادی و دانش بنیان، تدوین طرح جامع پژوهشی، همسان سازی حقوق اعضای هیأت علمی با دانشگاه دولتی، افزایش حق الزحمه اساتید راهنما و مشاور در پایان نامه‌ها و بازبینی بخشنامه‌ها در این دانشگاه خبر داد.
همین گزارش حاکی است مراسم تجلیل از پژوهشگران بر‌تر دانشگاه آزاداسلامی تبریز در سالن شهریار این دانشگاه آزاد اسلامی تبریز برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز