خبرگزاری کار ایران

مجید جلالی سرمربی تراکتورسازی:

تراکتورسازی بازی را مانند یک تیم یخ زده آغاز کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۶۷۶

شاگردان مجید جلالی با باخت مقابل شاگردان زلاتکو کرانچار با سه پله سقوط در رده پنج جدول رده بندی ایستادند و سپاهان با ۳۰ امتیاز در مکان ششم قرار گرفت.

ایلنا: از هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های ایران، عصر روز جمعه یک دیدار در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز برگزار شد و تیم تراکتورسازی در برابر سپاهان اصفهان تن به شکست داد.
به گزارش ایلنا در این دیدار که در حضور بیش از پنج هزار تماشاگر تبریز و جمعی از هواداران سپاهان اصفهان برگزار شد، برای تیم میهمان مهدی شریفی در دقیقه ۱ + ۴۵ و امید ابراهیمی در دقیقه ۱ + ۹۰ گلزنی کردند و تنها گل تیم میزبان نیز در دقیقه ۸۴ توسط کریم انصاری فرد به ثمر رسید.
قضاوت این مسابقه بر عهده محمدرضا اکبریان با کمک‌های محمدرضا ابوالفضلی و بهرام کیانی بود و قاضی میدان به سعید دقیقی، محمدنصرتی، حبیب کردانی و جواد کاظمیان از تیم تراکتورسازی تبریز و مهدی شریفی، شجاع خلیل‌زاده و اروین بوکولو از تیم سپاهان اصفهان کارت زرد نشان داد.
شاگردان مجید جلالی با باخت مقابل شاگردان زلاتکو کرانچار با سه پله سقوط در رده پنج جدول رده بندی ایستادند و سپاهان با ۳۰ امتیاز در مکان ششم قرار گرفت.
تیم تراکتورسازی تبریز در ادامه این مسابقه‌ها و هفته بیستم روز سه شنبه سوم دی ماه در کرمان به مصاف مس این شهر می‌رود و تیم سپاهان در خانه خود از فجر سپاسی شیراز پذیرایی خواهد کرد.
سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز با اشاره به باخت تیمش مقابل سپاهان در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور گفت: متاسفانه تراکتورسازی این بازی را مانند یک تیم یخ زده آغاز کرد.
مجید جلالی عصر روز جمعه در مصاحبه پس از بازی تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: در این بازی شروع خوبی نداشتیم، ولی با ارایه یک بازی هجومی در نیمه دوم چهره بازنده را نیز ارایه نکردیم.
وی اضافه کرد: در هفته‌های اخیر کار تیمی تراکتورسازی روند نزولی داشته و نمی‌تواند همچون هفته‌های پیشین نتایج دلخواه را کسب کند.
جلالی با بیان اینکه به دلیل بارش‌های متوالی برف و شرایط سرد آب و هوایی مجبوریم فقط در یک نیمه از زمین به تمرینات خود بپردازیم، گفت: هواداران خونگرم تیم مطمئن باشند که داستان این لیگ فقط به این بازی ختم نشده و اتفاقات دیگری در لیگ نهفته است که می‌تواند تراکتورسازی را به جایگاه واقعی خود در رده بندی برساند.
وی دریافت دو گل در دقایق پایانی بازی را از اتفاقات فوتبال دانست و گفت: در این دو هفته سه امتیاز حساس را از دست داده‌ایم و باید به سرعت تیم را از این حالت خارج کرده و از نظر روحی ترمیم کنیم.
سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: پس از بازی مقابل مس کرمان به تهران رفته و در شرایط بهتری تمرین می‌کنیم که این کار می‌تواند به روند آماده سازی بازیکنان تیم کمک شایانی کند.
وی تاکید کرد: تیم تراکتورسازی تبریز در گذشته به دلیل داشتن شرایط بهتر تمرینی می‌توانست نتایج بهتری را کسب کند که این شرایط امروز فراهم نیست.
جلالی با اظهار امیدواری برای جذب هرچه سریع‌تر دو بازیکن جدید برای این تیم گفت: جذب این بازیکنان و تغییر در شرایط تمرین می‌تواند در آماده سازی تیم و کسب نتایج بهتر موثر باشد.
وی با بیان اینکه پس از گل تساوی شرایط بازی به نفع تیم تراکتورسازی برگشته و حتی می‌توانستیم به پیروزی نیز دست یابیم، افزود: متاسفانه در برخی موارد تیم دچار مشکل شده لنگ می‌زند و نمی‌توانیم آنچنان که باید و شاید از شرایط استفاده کنیم.
جلالی با اشاره به اینکه هر دو گل سپاهان با سان‌تر از کنار دروازه‌ها رقم خورد، گفت: زمانی که به بازیکنان قوی دسترسی نداریم برای دستیابی به پیروزی باید تمرینات خوبی داشته باشیم که به دلیل هوای سرد و برف شدید در روزهای گذشته این امکان پیش نیامد.
وی تاکید کرد: اگر تراکتورسازی تبریز می‌توانست از بازیکنان قدرتی و فیزیکی در نیم فصل دوم که مصادف با سرمای شدید این منطقه می‌شود بهره گیرد به طور قطع می‌توانست به نتایج بهتری دست یابد.
جلالی اضافه کرد: باید این موضوع به عنوان یکی از عوامل کلیدی در موفقیت تیم در برنامه ریزی‌ها و دستور کار مسوولان و تصمیم گیران این تیم در فصل‌های آتی مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه ممکن است برای تغییر در شرایط کنونی و کسب نتایج بهتر دست به تغییراتی در سبک و شیوه بازی بزنیم، گفت: به عنوان سرمربی و مسوول تیم به طور قطع راهکاری برای حل مشکلات موجود خواهم یافت.
جلالی تمرین در زمین مناسب در شش ماه دوم سال را برای این تیم ضروری دانست و گفت: برای تحقق این مهم در فصل‌های آتی نیز باید چاره‌ای اندیشیده شود.
سرمربی تیم سپاهان اصفهان: امیدوارم سپاهان در مسیر پیروزی‌های پیاپی در لیگ قرار گیرد
سرمربی تیم سپاهان اصفهان عصر روز جمعه در مصاحبه پس از بازی مقابل تراکتورسازی تبریز با اشاره به برد تیمش پس از پنج هفته تساوی در لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور گفت: امیدوارم سپاهان در مسیر پیروزی‌های پیاپی در لیگ قرار گیرد.
زلانکو کرانچار اظهارداشت: از ابتدای هفته جاری فقط با هدف برد در مقابل حریف تمرین کردیم و در ‌‌نهایت به نتیجه دلخواه دست یافتیم.
وی اضافه کرد: از دقیقه نخست بازی اولویت بازیکنانم تلاش برای ایجاد شانس‌های بیشتر گلزنی با دادن پاس‌های بیشتر بود.
کرانچار گفت: در فوتبال قانونی وجود دارد که با تلاش بیشتر می‌توان در ادامه ناکامی‌های متوالی به پیروزی دست یافت.
وی یادآوری کرد: در هفته جاری تیم تراکتورسازی به دلیل شرایط بد آب و هوایی امکان تمرین در زمین چمن را نداشت و این در حالی است که سپاهان از این مزیت در طول هفته بهره برد.
سرمربی تیم سپاهان گفت: این بازی حساسیت خاصی برای هر دو تیم داشت و پیروزی تراکتورسازی می‌توانست این تیم را به رقابت قهرمانی نزدیک‌تر و باخت ما منجر به سقوط بیشتر در جدول رده بندی شود.
کرانچار تاکید کرد: باوجود پنج تساوی‌های متوالی در لیگ بر‌تر امروز شاگردانم بازی خوبی را ارایه کردند و در صورت داشتن شانس بیشتر یا وجود یک تمام کننده و گلزن واقعی می‌توانستیم به نتایج بهتری دست یابیم.
وی با بیان اینکه امروز در مقابل حریفی قوی و در یک بازی سنگین قرار داشتیم، افزود: خوشبختانه توانستیم روند تساوی‌های متوالی را در این بازی خارج از خانه قطع کنیم.
سرمربی سپاهان گفت: برای کسب این پیروزی پیش از بازی نقاط کلیدی تیم حریف را شناخته و در طول بازی تلاش کردیم با کنترل این نقاط و دادن پاس‌های متعدد به گل دست یابیم.
وی اضافه کرد: اگرچه شرایط آب و هوایی مانع از ارایه یک بازی خوب از هر دو تیم شد، ولی تلاش کردیم با پاسکاری و آوردن بازی روی زمین روند بازی را اداره و از فشار تیم حریف کم کنیم.
کرانچار از تیم تراکتورسازی تبریز به دلیل ارایه یک بازی جوانمردانه و هجومی که با هدف پیروزی پا به میدان مسابقه گذاشته بود، تشکر کرد.
وی همچنین با تشکر از میزبانی خوب هواداران خونگرم تیم حریف که با تعداد زیاد در شرایط سرد آب و هوایی به ورزشگاه آمده و تیم خود را تشویق کردند، گفت: متاسفم که برد تیم سپاهان موجب کاهش شادابی تماشاگران این تیم تبریزی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز