خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه کارتونیست‌های اصفهان در مراغه برپا شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۴۷۴

در این نمایشگاه منتخبی از آثار کاریکاتور هشت نمایشگاه برپا شده در جشنواره‌های داخلی و خارجی توسط گروه کانون گام اول اصفهان به نمایش گذاشته شده است.

ایلنا: نمایشگاه گروهی کاریکاتور آثار کارتونیست‌های اصفهان در شهرستان مراغه برپا شد.
به گزارش ایلنا، در این نمایشگاه منتخبی از آثار کاریکاتور هشت نمایشگاه برپا شده در جشنواره‌های داخلی و خارجی توسط گروه کانون گام اول اصفهان به نمایش گذاشته شده است.
این نمایشگاه در راستای تعامل هنرمندان شهرستان مراغه با هنرمندان دیگر استان‌ها برگزار شده و آیت نادری، نگین فقیه، سمانه نیستانی، عالیه مظاهری، محمودرضا صنعتی، مجتبی حیدرپناه، احمد رفیعی، آرزو آقابابائیان، علی اسدی، محمود محمدی، محمد خیمه‌گاهی، پریناز مظاهری، الهام سالارزاده، الهام دزفولیان، پویا صامتی، سمانه شیخ‌سجادی، پریسا پوریوسفی، هدی احمدیان، زهره شاه‌محمدی و مهرنوش معصومی‌زاده در این نمایشگاه حضور دارند.
کانون گام اول اصفهان این نمایشگاه را با همکاری اداره‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه و همچنین گروه کاریکاتور و انجمن هنرهای تجسمی مراغه برپا کرده که تا ۲۹ آذرماه جاری همه روزه از ساعت ۱۱ الی ۱۳:۳۰ قبل از ظهر و ۱۶:۳۰ الی ۱۹ عصر در نگارخانه مهر مراغه برای بازدید علاقمندان دایر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز