خبرگزاری کار ایران

با حمایت وزارت صمت؛

تراکتورسازی 3 هزار کشاورز مددجوی کمیته امداد کشور را مالک تراکتور می کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۲۶۹۳

مدیربازاریابی و فروش گروه صنعتی تراکتورسازی ایران، گفت: تراکتورسازی در راستای اهداف مسئولیت اجتماعی و به منظور حمایت از کشاورزانی که امکان و توان مالی بهره مندی و خریداری ماشین آلات کشاورزی را ندارند طی تفاهم نامه ای سه جانبه 3 هزار کشاورز تحت پوشش کمیته امداد در کشور را مالک تراکتور می کند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران، ناصر قربانیان افزود: این تفاهم نامه با حمایت وزارت صمت و بین تراکتورسازی, کمیته امداد و بانک تجارت امضاء خواهد شد و براساس آن در مرحله اول 2 هزار نفر از این عزیزان که اهلیت و گزینش آنها از سوی کمیته امداد صورت می گیرد برای دریافت تراکتور به گروه صنعتی تراکتورسازان معرفی می شوند.
وی با اشاره به اینکه برای کشاورزانی که معرفی خواهند شد از طریق بانک تجارت تا سقف 3 میلیارد ریال تسهیلات 4 درصد پرداخت می شود اظهار داشت: تراکتورسازی نیز براساس برنامه و ظرفیتهای تولیدی خود تراکتورهای مورد نیاز افراد معرفی شده را تامین خواهد کرد.
قربانیان با تاکید بر اینکه تراکتورسازی از دیرباز برای اجرای مسئولیتهای اجتماعی پیش قدم بوده تصریح کرد: مدیران و مسئولان این مجموعه بر این اصل واقف هستند که با تامین تراکتور مورد نیاز کشاورزان مددجوی کمیته امداد و یا سایر نهادهای حمایتی می توان قدمهای موثری در جهت اشتغال پایدار برداشته و حتی زمینه توانمند مالی و متمول شدن این عزیزان را فراهم آورد.
مدیر بازایابی و فروش تراکتورسازی ابعاد این اقدام را فراتر از تامین تراکتور مورد نیاز کشاورزان بی بضاعت دانست و اضافه کرد: مطمئنا با تزریق این تعداد تراکتور به بخش کشاورزی شاهد افزایش ضریب مکانیزاسیون بخش کشاورزی خواهیم بود و یقینا کاهش قیمت بازار آزاد تراکتور هم می تواند از ثمرات این اقدام عنوان کرد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز