خبرگزاری کار ایران

خادمان نمونه حقوق بشر شمالغرب کشور در تبریز تجلیل شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۱۱۱

در این مراسم رضا شریفی، علیرضا صدری، رضا مسعودی، علی استادی، علی اصغر اکبرزاده، اعظم وایانی، سیدمسعود، احمد بادیران، محمدرضا رضائی، کیومرثسلیم‌زاده به عنوان ۱۰ نفر خادم نمونه حقوق بشر در آذربایجان شرقی تجلیل شدند.

ایلنا: به مناسبت روز جهانی حقوق بشر همایش تجلیل از خادمان نمونه حقوق بشر شمالغرب کشور در تبریز برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا در این مراسم رضا شریفی مدیر مجتمع مس سونگون، علیرضا صدری مدیرعامل شرکت پتروشیمی تبریز، رضا مسعودی فرمعاون قضایی رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی، علی استادی رئیس زندان مرکزی تبریز، علی اصغر اکبرزاده رئیس جامعه معلولین آذربایجان شرقی، اعظم وایانی مشاور امور بانوان مدیرکل صدا وسیمای آذربایجان شرقی، سیدمسعود پیمان مدیرمسئول روزنامه مهدآزادی، احمد بادیران مدیرمسئول روزنامه فجرآذربایجان، محمدرضا رضائی، کیومرثسلیم‌زاده مسئول روابط عمومی وکلینیک حقوقی دفترمنطقه ۷ کمیسیون حقوق بشراسلامی به عنوان ۱۰ نفر خادم نمونه حقوق بشر در آذربایجان شرقی تجلیل شدند.
در لوح تقدیری که در این آیین از سوی حجه الاسلام و المسلمین مالک اژدر شریفی رییس هیئت امنای دفتر منطقه ۷ کمیسیون حقوق بشراسلامی و رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی صادر شده، آمده است: کرامت انسانی هدیه‌ای است که ازمعرفت حق برجوهر انسان دمیده شده و بدین سان او را بر مسند کرامتی نشاند که مسجود ملائک شد.
در بخش دیگری از این لوح با تقدیر از تلاش خادمین نمونه حقوق بشر در راستای بسط حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی برای آنان آرزوی توفیق شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز