خبرگزاری کار ایران

رییس دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی:

۷۰ میلیارد ریال برای طرح‌های عمرانی دانشگاه‌های پیام نور آذربایجان شرقی تخصیص یافت

کد خبر : ۱۲۸۰۴۶

با این اعتبار هم اکنون در تمام واحدهای استان طرح‌های عمرانی از جمله احداثمجموعه‌های ورزشی، فضاهای آموزشی و مکانهای فرهنگی در حال احداثاست. / ۴۸ هزار دانشجو در دانشگاه‌های پیام نور آذربایجان شرقی مشغول به تحصیل هستند.

ایلنا: رییس دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی از اختصاص ۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرحهای عمرانی این دانشگاه در استان در سال جاری خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا مجید واحدی که در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه پیام نور مرکز مراغه سخن می‌گفت افزود: با این اعتبار هم اکنون در تمام واحدهای استان طرح‌های عمرانی از جمله احداثمجموعه‌های ورزشی، فضاهای آموزشی و مکانهای فرهنگی در حال احداثاست.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون ۴۸ هزار دانشجو در دانشگاه‌های پیام نور استان مشغول تحصیل هستند افزود: در سال تحصیلی گذشته ۳۸ نفر از دانشجویان این استان بدون آزمون در دانشگاه‌های سراسر کشور به مقاطع دکترا راه یافتند.
رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی رویکرد اصلی این دانشگاه را فرهنگی خواند و گفت: چشم انداز این دانشگاه در راستای سیاست‌های بیست ساله نظام و افق ۱۴۰۰، دانشگاه اسلامی، بالنده و ارایه کننده خدمات با کیفیت در سطح دانشگاه‌های کشور است.
واحدی با بیان اینکه سیاست دانشگاه پیام نور افزایش تعداد برنامه‌های فرهنگی است افزود: در این زمینه نظرات و مطالبات رهبر معظم انقلاب درخصوص دانشگاه‌ها عمل می‌شود.
وی گفت: دانشگاه پیام نور استان در نظر دارد در آینده نزدیک همایش احیای دریاچه ارومیه را با همکاری استانداری برگزار کرده تا از دست اندرکاران و نظرات کار‌شناسان استفاده شود.
همین گزارش حاکی است در مراسمی با حضور رییس دانشگاه پیام نور استان، نماینده مردم مراغه و عجبشیر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، جمعی از مسئولین، اساتید و دانشجویان روز دانشجو در دانشگاه پیام نور مرکز مراغه گرامی داشته شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز