خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه اتاق آسمان در دانشگاه تبریز بر پا شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۷۶۴

این نمایشگاه که با هدف خیر خواهانه از طرف کانون فرهنگی - خیریۀ آینه برگزار می‌شود، نقاشی کودکان سرطانی در معرض دید دانشگاهیان قرار گرفته است.

ایلنا: نمایشگاه نقاشی کودکان سرطانی با عنوان «اتاق آسمان» از ۱۶ آذرماه به مدت ۵ روز در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا، این نمایشگاه که با هدف خیر خواهانه از طرف کانون فرهنگی - خیریۀ آینه برگزار می‌شود، نقاشی کودکان سرطانی در معرض دید دانشگاهیان قرار گرفته است.
بر پایه همین گزارش، در اختتامیه این نمایشگاه، تابلو‌های به نمایش گذاشته شده، به مزایده و فروش گذاشته و عواید آن‌ها جهت کودکان مبتلا به سرطان استفاده خواهد شد.
شایان ذکر است: کانون فرهنگی - خیریۀ دانشگاه تبریز در سال ۱۳۸۶ تشکیل یافته و برنامه‌های فرهنگی ارزشمندی مانند نمایشگاه خیریه(از قبیل نمایشگاه اتاق آسمان)، طرح بازارچه خیریه(جمع آوری صنایع دستی دانشجویان و اهدای مبالغ حاصل از عواید آن‌ها به کودکان مبتلا به سرطان و نیازمند)، طرح همکلاسی(جمع آوری کتاب از دانشجویان برای مناطق نیازمند)، طرح الهه دوستی(آموزش کودکان خانواده‌های بی‌سرپرست و بد سرپرست توسط دانشجویان و طرح بانک خون(اطلاع رسانی به اعضاء برای اهدای خون در مواقع نیاز) را در مقاطع مختلف برگزار می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز