خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی و مجری طرح‌های آموزشی خانه کارگر تبریز:

آماده هرگونه همکاری با اتحادیه‌های کارگری سوریه در جهت منافع مشترک هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۹۴۹

دو ملت سوریه و ایران ارتباطات خوبی با یکدیگر دارند و قطعا این ارتباطات در راستای انجام بیشتر حرکت خواهد کرد.

ایلنا: دبیر اجرایی و مجری طرح‌های آموزشی خانه کارگر تبریز تأکید کرد: آماده هرگونه همکاری و گسترش روابط با اتحادیه‌های کارگری سوریه در جهت منافع مشترک هستیم.
به گزارش خبرنگار ایلنا کریم صادق‌زاده که در بازدید هیئت بلندپایه کارگری کشور سوریه و اعضای هیئت اجرایی خانه کارگر آذربایجان شرقی از کارخانه ریخته‌گری تراکتورسازی تبریز سخن می‌گفت با آرزوی پیروزی کامل مردم سوریه بر دشمنانش اظهار داشت: امیدوارم هرچه زود‌تر مردم فلسطین، لبنان و سوریه بر استکبارجهانی وصهیونیزم غلبه کنند.
وی با بیان اینکه دو ملت سوریه و ایران ارتباطات خوبی با یکدیگر دارند افزود: قطعا این ارتباطات در راستای انجام بیشتر حرکت خواهد کرد.
دبیر اجرایی و مجری طرح‌های آموزشی خانه کارگر تبریز همچنین از شرکت ریخته‌گری تراکتورسازی تبریز به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین واحدهای تولیدی این صنعت در ایران وخاورمیانه یاد کرد وگفت: تولیدات این کارخانه به کشورهای مختلف از جمله سوریه صادر شده وموجب افتخار کشورو کلانشهر تبریز می‌شود.
وی با اشاره به انتصاب اخیر مهندس عبدالرحمان ارشدی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت ریخته‌گری تراکتورسازی تبریز گفت: با توجه به سوابق اجرایی مثبت ایشان امیدواریم حضور وی در این مسئولیت جدید موجب توسعه و پیشرفت هرچه بهتر کارخانه ریخته‌گری تراکتورسازی تبریز شود.
همین گزارش حاکی هیئت بلندپایه کارگری کشور سوریه به سرپرستی عزت الکنج نائب رییس اتحادیه کارگران سوریه و با حضور احمد حباب معاون دبیرکل اتحادیه کارگران سوریه در امور بین الملل، برهان عبدالوهاب نماینده مجلس سوریه، محمد فایز البرشه دبیر امور حقوقی اتحادیه کارگران سوریه به تبریز سفر کرده است.
این هیات در سفر سه روزه خود به استان آذربایجان شرقی ضمن دیدار با تشکل‌های کارگری و کارفرمایی و مسئولان ارشد آذربایجان شرقی از اماکن تاریخی و فرهنگی تبریز بازدید خواهند کرد.
پیش از این نیز هیات بلندپایه کارگری حرب الله لبنان طی سفری سه روزه و به دعوت خانه کارگر از تبریز و استان آذربایجان شرقی بازدید کرده و همچنین در آینده نزدیک نیز مسئولان اتحادیه‌های کارگری کشور عراق و ترکیه به تبریز سفر خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز