خبرگزاری کار ایران

دستگیری برداشت کننده غیر مجاز اینترنتی از حساب بانکی در مراغه

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۳۶

با انتقال متهم دستگیر شده به پلیس فتا کار تحقیقات و بازجویی آغاز که وی با دیدن مستندات و دلایل قانونی پلیس لب به سخن گشوده و به برداشت غیر مجاز اینترنتی از حساب بانکی شاکی اعتراف کرد.

ایلنا: فرمانده انتظامی مراغه از دستگیری فردی که بصورت غیر مجاز اقدام به برداشت اینترنتی از حساب بانکی کرده بود خبر داد.
به گزارش ایلنا، عیسی هاتفی گفت: به دنبال شکایت خانمی به هویت معلوم علیه فرد نا‌شناس مبنی بر برداشت اینترنتی غیرمجاز از حساب عابر بانک وی، موضوع در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.
وی افزود: با تحقیقات به عمل آمده و پیگیری موضوع، ماموران فرماندهی انتظامی موفق شدند متهم را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر نمایند.
فرماده انتظامی تصریح کرد: با انتقال متهم دستگیر شده به پلیس فتا کار تحقیقات و بازجویی آغاز که وی با دیدن مستندات و دلایل قانونی پلیس لب به سخن گشوده و به برداشت غیر مجاز اینترنتی بمبلغ ۵ میلیون ریال از حساب بانکی شاکی اعتراف کرده و با تشکیل پرونده متشکله به مرجع قضائی معرفی شد.
هاتفی با اشاره به اینکه بسیاری از کلاهبرداران اینترنتی از غفلت افراد استفاده کرده و اقدام به سرقت از حسابهای شخصی آنان می‌نماید خاطرنشان کرد: توجه به توصیه‌های پلیس و رعایت هوشیاری توسط اقشار مختلف جامعه از سوء استفاده افراد سود جو جلوگیری می‌نماید.
وی همچنین از همشهریان خواست از دادن اطلاعات شخصی، عکس‌های خانوادگی و رمز دوم کارت عابر بانک خودداری نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز