خبرگزاری کار ایران

با افزایش ۴ رشته به رشته‌های فعلی:

۹ رشته برای نوبت بهمن ماه مرکز علمی کاربردی میراثکمال الدین بهزاد تصویب شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۹۵۰

این رشته‌ها شامل کار‌شناسی حرفه‌ای صنایع دستی - مصنوعات چوبی، ارزیابی صنایع دستی و میراثفرهنگی، مدیریت گردشگری در مقطع کار‌شناسی و رشته‌های صنایع دستی - فرش دستبافت، صنایع دستی - مصنوعات چوبی، گردشگری، نقاشی ایرانی، گرافیک و نقاشی در مقطع کاردانی حرفه‌ای است.

ایلنا: مدیرکل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از تصویب ۹ رشته جدید و تمدیدی برای نوبت ورودی بهمن ماه مرکز علمی کاربردی میراثکمال الدین بهزاد خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا تراب محمدی افزود: این ۹ رشته شامل رشته‌هایی در دو مقطع کاردانی و کار‌شناسی است.
وی تصریح کرد: رشته کار‌شناسی حرفه‌ای صنایع دستی - مصنوعات چوبی، ارزیابی صنایع دستی و میراثفرهنگی و نیز مدیریت گردشگری سه عنوان رشته مقطع کار‌شناسی نوبت بهمن ماه این مرکز هستند.
محمدی با اشاره به رشته‌های مقطع کاردانی این مرکز نیز افزود: صنایع دستی - فرش دستبافت، صنایع دستی - مصنوعات چوبی، گردشگری، نقاشی ایرانی، گرافیک و نقاشی رشته‌هایی هستند که مرکز میراثکمال الدین بهزاد در مقطع کاردانی حرفه‌ای در نوبت بهمن ماه در آن‌ها دانشجو می‌پذیرد.

مدیرکل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همچنین از برگزاری نمایشگاه چهار روزه اشتغال و توسعه کارآفرینی در مرکز علمی کاربردی میراثکمال الدین بهزاد خبر داد و گفت: این نمایشگاه همزمان با هفته پژوهش از ۲۳ لغایت ۲۶ آذرماه جاری با مشارکت تمامی مراکز جامع علمی کاربردی استان برگزار می‌شود.
وی از معرفی رشته‌های موجود و اشتغال زا در مراکز علمی کاربردی استان در این نمایشگاه خبر داد و گفت: پروژه‌های پایانی و دست ساخته‌های دانشجویان رشته‌های صنایع و معادن در این نمایشگاه ارائه می‌شود.
محمدی خاطرنشان کرد: صاحب شغل شدگان و کارآفرینان فارغ التحصیل این مراکز محصولات شغلی خود را در این محل نمایش می‌دهند.
وی برپایی کلینیک اشتغال و کارآفرینی، ارائه مشاغل خانگی و برگزاری نمایشگاه عکس از مشاغل و رشته‌های مراکز جامع علمی کاربردی استان را از دیگر بخش‌های اصلی و جنبی نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی مرکز میراثکمال الدین بهزاد برشمرد.
یادآور می‌شود، مرکز آموزش علمی کاربردی میراثکمال الدین بهزاد که از سال ۸۲ تاسیس شده، تاکنون بیش از ۸۷۵ فارغ التحصیل داشته و در مجموعه تاریخی و فرهنگی باغ دو کمال واقع شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز