خبرگزاری کار ایران

انتصابات جدید ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی صورت گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۶۳

بر این اساس احمد حاجی محمدی به سمت مشاور امور شهرستان‌ها اداره کل ورزش و جوانان استان، اقبالتاج صالح ودادی به سمت سرپرست نائب رییس بانوان هیات اسکیت، لیدا فریمان به سمت سرپرست نائب رییس بانوان هیات کاراته و اکبر دادروان به سمت سرپرست دبیری هیات دوومیدانی استان منصوب شدند.

ایلنا: طی احکامی از سوی سید محمد شروین اسبقیان مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی مشاور امور شهرستان‌ها اداره کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی، نائب رییسان بانوان هیاتهای اسکیت و کاراته و دبیر هیات دوومیدانی استان منصوب شدند.
به گزارش ایلنا در احکام جداگانه‌ای به ترتیب احمد حاجی محمدی به سمت مشاور امور شهرستان‌ها اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی، اقبالتاج صالح ودادی سرپرست نائب رییس بانوان هیات اسکیت، لیدا فریمان به سمت سرپرست نائب رییس بانوان هیات کاراته و اکبر دادروان به سمت سرپرست دبیری هیات دوومیدانی استان منصوب شدند.
در احکام مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی به نائب رییسان و دبیر آمده است: بنا به پیشنهاد روساء هیات‌های مربوطه و نظر به تجربیات ارزشمند و علاقمندی به سمت نائب رییس بانوان و دبیری هیات منصوب می‌شوید. امید است با یاری خداوند متعال در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز