خبرگزاری کار ایران

آرد اطهر قهرمان لیگ بر‌تر فوتبال بناب شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۴۲

تیم «قائم خوشه مهر» نیز قهرمان مسابقات فوتبال دسته یک بناب شد.

ایلنا: آرد اطهر جام قهرمانی مسابقات لیگ بر‌تر فوتبال شهرستان بناب را بالای سر برد و تیم فوتبال قائم خوشه مهر به مقام قهرمانی مسابقات فوتبال دسته یک شهرستان بناب دست یافت.
به گزارش ایلنا مسابقات لیگ بر‌تر فوتبال شهرستان بناب که با حضور ۱۲ تیم و به صورت دوره‌ای با عنوان «گرامیداشت جام سرداران شهید بناب» در استادیوم ورزشی شهید بهشتی این شهرستان برگزار شد.
در این مسابقات پس از انجام ۶۶ بازی تیم آرد اطهر با کسب ۲۸ امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت، تیم لاله بناب نیز با ۲۳ امتیاز دوم شد و تیم کوثر ولایت با کسب ۲۱ امتیاز به مقام سوم رسید.
بنابراین گزارش در این رقابت‌ها ۲۵۰ گل از خط دروازه‌ها گذشت و تیم لاله بناب با ۳۳ گل زده عنوان بهترین خط حمله و آرد اطهر با ۱۱ گل خورده عنوان بهترین خط دفاعی مسابقات را به خود اختصاص دادند.
رامین یارمحمدی از تیم لاله بناب با زدن ۱۳ گل آقای گل مسابقات شناخته شد و در ‌‌نهایت تیم‌های وحدت چلقایی، ملوان قره‌چپق و استقلال روشت کوچک به دسته یک سقوط کردند.
سیامک قلعه بیگی، سیکاظم حاجی‌زاده، بهنام ورثه، ولی یوسفی، فاضل برزی، هادی بیگی، امیر شعبانی، غلامرضا سعادت، بهمن رضائی، فرزاد باقری، اکبر رضازاده، فرزاد احمدی، غلامرضا مرادی، جاوید تیموری، سیامک جوان مهدی، سجاد پورقاسم، سینا فیضی‌وند، سیاوش خالقی، علی نجفی، میلاد روشتیان، علی ولی‌محمدی، میلاد آهنی، امین ولی‌زاده، محمد بایگان، علی واحدپور خانقاه و کیومرثعباسی اعضای تیم فوتبال آرد اطهر در این مسابقات بودند.
همچنین قادر پاکیزه‌خوی با کمک جلیل کریمیان هدایت این تیم را بر عهده داشت و حسن فشنگچی سرپرست تیم آرد اطهر بود.
در رقابت‌های فوتبال دسته یک شهرستان بناب که با عنوان «گرامیداشت جام سرداران شهید بناب» برگزار شد، ۸ تیم حضور داشتند که رقابت‌های خود را در ۲ گروه چهار تیمی پی گرفتند و سرانجام پس از انجام ۱۵ بازی تیم قائم خوشه مهر به مقام قهرمانی دست یافت و تیم دهیاری زاوشت نیز عنوان دومی مسابقات را کسب کرد.
بنابراین گزارش در این رقابت‌ در مجموع ۷۲ گل از خط دروازه‌ها گذشت و تیم قهرمان با زدن ۲۴ گل عنوان بهترین خط حمله را نیز از آن خود کرد و تیم وحدت دیزج با ۱۴ گل خورده بهترین خط دفاعی مسابقات را به خود اختصاص داد.
در پایان این دوره از رقابت‌های فوتبال دسته یک بناب تیم‌های قائم خوشه مهر و دهیاری زاوشت به لیگ بر‌تر فوتبال بناب صعود کردند و ۲ تیم وحدت دیزج و پرسپولیس روشت بزرگ نیز به دسته پایین‌تر سقوط کردند.
اسامی بازیکنان تیم قائم خوشه مهر قهرمان مسابقات فوتبال دسته یک شهرستان بناب عبارتند از هادی حسن‌پور، مهدی فرزین خوشه‌مهر، امیر امانتی، حسن جعفری، رحمان وزیری خوشه‌مهر، هژیر یاری، داود ‌وداعی، علی ثنائی، مهدی شاهدی، بیت‌الله ابراهیمی، احمد جعفری، یوسف جعفری، امیر مولایی، شمس الدین عزیزی، امیر آقامحمدی، رحیم مریدی، یعقوب صابر، سلمان خوب شکار، محی‌الدین اتحادی، فیروز قصابی - وحید طباخی، بهنام اسدزاده، یاور صادقیان، داود قصابی، رسول یگانه و امیر ستارزاده.
مربی تیم: رحمان وزیری ‌سرپرست تیم: مهراب یاسمی

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز