خبرگزاری کار ایران

روز بزرگ برای فوتبال تبریز / پس از برد تراکتورسازی در یادگار امام برابر تیم پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۲۵

گسترش فولاد تبریز در آزادی یک امتیاز از استقلال گرفت / گسترش برای صدرنشینی تراکتورسازی جنگید / فروزان بهترین بازیکن دیدار تیم‌های استقلال و گسترش فولاد شد

ایلنا: آخرین دیدار هفته شانزدهم لیگ بر‌تر از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی و در حضور حدود دو هزار تماشاگر بین دو تیم استقلال و گسترش فولاد تبریز برگزار شد که بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید تا گسترش فولاد تبریز در آزادی یک امتیاز از استقلال بگیرد و تراکتورسازی هم شهری خود را صدرنشین کند.
به گزارش ایلنا گسترش فولاد تبریز با این مساوی ۱۸ امتیازی شد و در رده یازدهم باقی‌ماند. فولادی‌ها با این امتیازی که از استقلال گرفتند توانستند صدرنشینی تراکتورسازی تیم همشهری خود را تثبیت کنند.
با این تساوی استقلال همچنان با ۲۸ امتیاز در رده چهارم باقی‌ماند، در حالیکه اگر در این بازی پیروز می‌شد آبی‌پوشان تهرانی صدرنشین می‌شدند.
تورج حق‌وردی داور مسابقه به احمد کامدار، ایمان موسوی، خالد شفیعی و رسول علیزاده از گسترش فولاد تبریز و محمد مهدی نظری و تیموریان از استقلال کارت زرد نشان داد.
در این دیدار آبی پوشان پایتخت در ابتدا، کنترل میانه میدان را در اختیار گرفتند و سعی داشتند از کناره‌ها به سمت دروازه گسترش فولاد نزدیک شوند، اما دفاع پر تعداد شاگردان رسول خطیبی، مانع از خودنمایی مهاجمان استقلال شد.
شاگردان امیر قلعه نویی بعد از دقایق ابتدایی، روی به شوت زنی آورند تا بتوانند قفل دروازه حریف را باز کنند، اما شوت‌های پژمان نوری و آندرانیک تیموریان درون دروازه محسن فروزان قرار نگرفت.
بازیکنان تیم گسترش فولاد نیز در این نیمه، قصد داشتند تا با تجمع در یک سوم خط میانی خود، مانع از بازیسازی بازیکنان استقلال تهران شده و در ضد حملات دروازه آبی پوشان را با خطر تهدید کنند، اما ایمان موسوی و جابر انصاری نتوانستند از فرصت‌های خود به خوبی استفاده کنند تا دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن بروند.
امیر قلعه نویی سرمربی تیم استقلال تهران در اوایل نیمه دوم، آرش برهانی و مهرداد اولادی را وارد میدان کرد تا بر قدرت خط آتش آبی پوشان افزوده شود.
حملات پر دامنه استقلال از کناره‌ها ادامه یافت اما هاشم بیک‌زاده، پژمان منتظری، محمد قاضی و امیر حسین صادقی نتوانستند از موقعیت‌های خود استفاده کنند.
بازیکنان تیم گسترش فولاد تبریز نیز همانند نیمه نخست، بازی تدافعی در میانه زمین تیم خودی را در دستور کار خود قرار داده بودند تا بتوانند با حداقل امتیاز به تبریز باز گردند.
تیم گسترش فولاد تبریز در دقیقه ۷۶ بر روی یک ضد حمله سرعتی از عمق خط دفاع استقلال صاحب یک موقعیت ایده آل گلزنی شد که ایمان موسوی با بی‌دقتی این فرصت را از دست داد تا این تیم در مکان یازدهم جدول رده بندی باقی بماند.
ترکیب استقلال:
سید مهدی رحمتی، حنیف عمران‌زاده، امیر حسین صادقی، پژمان منتظری، هاشم بیک‌زاده، آندرانیک تیموریان، ساموئل، پژمان نوری، احمد جمشیدیان(از دقیقه ۵۹ مهرداد اولادی)، مهدی نظری(از دقیقه ۴۶ آرش برهانی) و محمد قاضی
ترکیب گسترش فولاد تبریز:
محسن فروزان، سعید مهدی‌پور(از دقیقه ۶۸ محمود خمیس)، سید محسن حسینی، خالد شفیعی، مصطفی اکرامی، رسول علیزاده، احمد کامدار(از دقیقه ۶۲ میثم نقی‌زاده)، جابر انصاری، فردین عابدینی، مهرداد بایرامی و سید ایمان موسوی
نتایج کامل هفته شانزدهم لیگ بر‌تر فوتبال به شرح زیر است:
ذوب آهن اصفهان صفر - استقلال خوزستان یک
تراکتورسازی تبریز یک - پرسپولیس تهران صفر
مس کرمان ۲ - راه آهن تهران یک
سایپا البرز ۲ - داماش گیلان ۳
نفت تهران ۲ - فجر شیراز صفر
ملوان انزلی ۲ - صبای قم یک
فولاد خوزستان صفر - سپاهان اصفهان صفر
استقلال تهران صفر - گسترش فولاد تبریز صفر
جدول رده بندی این رقابت‌ها تا پایان هفته شانزدهم:
۱ - تراکتورسازی تبریز ۲۹ امتیاز
۲ - نفت تهران ۲۹ امتیاز
۳ - فولاد خوزستان ۲۸ امتیاز
۴ - استقلال تهران ۲۸ امتیاز
۵ - پرسپولیس تهران ۲۷ امتیاز
۶ - سپاهان ۲۵ امتیاز

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز