خبرگزاری کار ایران

مدیر سازمان تعاون روستائی استان آذربایجان شرقی:

بیش از۷ هزارو ۳۰۰ تن بذر اصلاح شده گندم و جو دیم در اتحادیه‌های تعاونی روستائی تولید شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۱۴

تولید و فرآوری بذر اصلاح شده گندم وجو توسط اتحادیه‌های تعاونی روستائی شهرستانهای بستان آباد، چاراویماق، هشترود و میانه و تحت نظارت کار‌شناسان واحد ثبت و گواهی بذر و نهال و کمیته فنی بذر استان صورت و در اختیار کشاورزان قرار گرفته است.

ایلنا: مدیر سازمان تعاون روستائی استان آذربایجان شرقی گفت در سال زراعی جاری مقدار بیش از۷ هزارو ۳۰۰ تن بذر اصلاح شده گندم و جو دیم در اتحادیه‌های تعاونی روستائی استان تولید و فرآوری شده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا عبداله محمدفام در گفتگو با خبرنگاران افزود: در سال جاری شبکه تعاونی‌های روستائی استان به منظور حمایت از کشاورزان استان، اقدام به تولید و فرآوری بذور اصلاح شده گندم دیم رقم سرداری و هما و جو دیم رقم سهند و آبیدر در طبقات مختلف بذری اعم از مادری و گواهی شده کرده است.
وی خاطرنشان کرد: تولید و فرآوری بذر اصلاح شده گندم وجو توسط اتحادیه‌های تعاونی روستائی شهرستانهای بستان آباد، چاراویماق، هشترود و میانه و تحت نظارت کار‌شناسان واحد ثبت و گواهی بذر و نهال و کمیته فنی بذر استان صورت و در اختیار کشاورزان قرار گرفته است.
مدیر سازمان تعاون روستائی استان، بر اهمیت مدیریت مزرعه و استفاده از نهاده‌های تولید در جهت افزایش عملکرد در واحد سطح و ایجاد رقابت سالم در عرصه تولید به منظور دستیابی به اشتغال پایدار و درآمدزایی بیشتر تاکید نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز