خبرگزاری کار ایران

ساختمان جدید مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه تبریز افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۱۶۴

در حال حاضر ۳۲ شرکت فناور در مرکز رشد دانشگاه تبریز فعال بوده و۷ شرکت نیز در حال استقرار هستند و در نظر است که تا پایان سال جاری تعداد این شرکت‌ها به ۵۰ مورد افزایش یابد.

ایلنا: ساختمان جدید مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه تبریز با حضور جمعی از مدیران و دانشگاهیان این دانشگاه افتتاح شد.
به گزارش ایلنا، رییس دانشگاه تبریز در این آیین وجود مراکز رشد واحدهای فناوری در دانشگاه‌ها و سایر مراکز آموزش عالی را برای تجاری کردن دستاوردهای تحقیقاتی و کسب در آمدهای اختصاصی ضروری خواند و گفت: در حال حاضر ۳۲ شرکت فناور در مرکز رشد دانشگاه فعال بوده و۷ شرکت نیز در حال استقرار می‌باشند و در نظر است که تا پایان سال جاری تعداد این شرکت‌ها به ۵۰ مورد افزایش یابد.
پرویزآژیده ضمن تقدیر از دست اندرکاران امر برای تهیه این مجموعه خوب، مقدار فضای موجود را برای استقرار شرکت‌ها ۵۲ مورد ذکر کرد و افزود: دانشگاه آمادگی دارد حمایت‌های لازم را از کسانی که قادر به تاسیس شرکت فناور و تبدیل ایده به محصول هستند، انجام دهد.
رییس مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه تبریز نیز با اشاره به فعالیت‌های این مرکز و تجاری سازی ایده‌ها گفت: تاکنون ۱۵ میلیارد ریال قرار داد تحقیق و پژوهش با صنایع مختلف منعقد شده است.
مهدی قاسمی کاکرودی، افزود: همچنین شرکت‌های موفق این مرکز ۲۰ میلیارد ریال نیز فروش محصول داشته‌اند و این نوید بسیار خوبی برای گسترش فعالیت‌های مرکز در آینده است.
لازم به ذکر است ساختمان جدید مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه تبریز با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال آماده بهره برداری شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز