خبرگزاری کار ایران

فرماندار خداآفرین:

توسعه همه جانبه کشاورزی؛ محوراصلی توسعه خداآفرین است

کد خبر : ۱۲۰۰۶۷

ایجاد امکان برای فعالیت صنایع کوچک درسطح شهرستان خداآفرین ضرورت دارد.

ایلنا: فرماندارشهرستان خداآفرین گفت: تمامی سعی و اهتمام ما براین محور استوار شده است که با حمایت از افرادی که تمایل بالایی به فعالیت در بخش مهم واقتصادی کشاورزی را دارند، زمینه و بستری مناسب برای توسعه همه جانبه بخش کشاورزی بعنوان محور اصلی توسعه و پیشرفت شهرستان، فراهم شود.
به گزارش ایلنا، رضا زاهدنیا در بازدید از روند پیشرفت واحد تولید قارچ خوراکی در بخش خمارلو از توابع این شهرستان در گفتگو با خبرنگاران گفت: کمبود‌ها و مشکلاتی که در زمینه راه اندازی این واحد تولیدی وجود داشته، بزودی در تعامل با مدیریت بانک عامل شعبه خمارلو برطرف و اعتبار مورد نیاز در قالب تسهیلات در اختیار متقاضیان قرار گرفته تا هرچه زود‌تر، تکمیل و راه اندازی شود.
وی با اشاره به اینکه که طبق برآوردهای انجام شده برای تکمیل این واحد تولیدی کشاورزی، حدود ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار لازم است افزود: راه اندازی این واحد تولید قارچ خوراکی، ضمن اینکه برای متقاضیان اشتغال مولد را درپی دارد، همچنین به افزایش تولید در سطح شهرستان کمک و برای دیگر جوانان بومی جویای کار نیز به عنوان الگویی اقتصادی دارای جایگاه مهمی خواهد بود.
زاهدنیا بر ضرورت ایجاد امکان برای فعالیت صنایع کوچک درسطح این شهرستان تاکید کرد و گفت: مدیریت بانک عامل شعبه خداآفرین درمورد پرداخت تسهیلات به متقاضیان ایجاد و راه اندازی این مرکز تولیدی بخش کشاورزی از محل منابع داخلی و در حداقل زمان ممکن، قول مساعد داده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز