خبرگزاری کار ایران

رییس جدید هیات بدمینتون آذربایجان شرقی انتخاب شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۲۵۱

بر این اساس محمد رضا زنوزی مطلق با ۱۸ رای برای دوره ۴ ساله دیگر رییس هیات بدمینتون آذربایجانشرقی انتخاب شد.

ایلنا: مجمع انتخابات هیات بدمینتون آذربایجان شرقی به ریاست محمد رضا پوریا رییس فدراسیون بدمینتون کشور، نائب رییسی سید محمد شروین اسبقیان مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و دبیر فدراسیون بدمینتون، با حضور ۱۹ نفر از اعضاء برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا بر اساس انتخابات در این مجمع محمد رضا زنوزی مطلق به مدت ۴ سال دیگر به سمت ریس هیات بدمینتون آذربایجان شرقی انتخاب شد.

در مراسم رای گیری ۱۸ نفر از اعضاء مجمع به زنوزی رای اعتماد دادند و وی برای سومین دوره از سوی اعضاء مجمع رای اعتماد گرفت.

محمد رضا زنوزی مطلق تنها کاندیدای مجمع انتخابات رییس هیات بدمینتون آذربایجان شرقی بود.

رییس جدید هیات بدمینتون آذربایجان شرقی پس از کسب ۱۸ رای گفت: در چند سال آینده جزء ۳ استان بر‌تر در بدمینتون خواهیم بود.

وی افزود: در اولین گام برای توسعه بدمینتون در استان سالن اختصاصی و آکادمی بدمینتون در استان تکمیل و راه اندازی شد و در اختیار مربیان و ورزشکاران قرار گرفت چون بدون زیر ساخت، قهرمان پروری و استعدادیابی غیر ممکن است.

زنوزی خاطرنشان کرد: در مرحله دوم محمود انصاری پدر بدمینتون کشور به عنوان استعدادیاب و پرورش استعداد‌ها به استان آوردیم و موفق شدیم در مرحله اول با کمک آموزش و پرورش استان و نواحی ۵ گانه تبریز طرح استعدادیابی را با حضور ۲۰۰۰ نفر آغاز کنیم و از بین این ۲۰۰۰ نفر، ۷۰۰ ورزشکار در دو بخش دختر و پسر در مقاطع تحصیلی دوم و سوم ابتدایی شناسایی و زیر نظر هیات تمرینات خود را ادامه می‌دهند.

زنوزی افزود: حمایت از شهرستان‌ها خصوصا شهرستانهای فعال در راس امور قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز