خبرگزاری کار ایران

باند سارقین کیف زن فیوج در تبریز دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۰۹۹

متهمین پس از انتقال به آگاهی در تحقیقات اولیه منکر انجام هرگونه سرقت گردیدند که شکات به پلیس آگاهی دعوت و ۱۲ نفر از شکات متهمین را مورد شناسایی قرار داده‌اند و فعلاً تحقیقات در خصوص شناسایی سایر مالباختگان کماکان ادامه دارد.

ایلنا: رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی از دستگیری باند سارقین کیف زن فیوج و کشف ۱۲ فقره سرقت در تبریز خبر داد.
به گزارش ایلنا، صابر عباس‌زاده گفت: در پی افزایش سرقت کیف زنی در داخل بازار طلافروشان با شگرد سوء استفاده از شلوغی بازار و سرگرم کردن فرد مورد نظر در هنگام نگاه کردن به وی‌ترین مغازه‌های طلافروشی درسطح کلانشهر تبریز موضوع در دستور کار کارآگاهان تیم ۴ اداره مبارزه با سرقت این پلیس قرار گرفت.
وی ادامه داد: با توجیه عوامل تجسس و بررسی اقدامات فنی و پلیسی و استفاده از امکانات علمی نهایتاً سه نفر سارقین کیف زن فیوج به هویتهای(ق - الف)،(ف - س) و(گ - س) اهل وساکن استان آذربایجان غربی شهرستان بوکان بعد از ارتکاب سرقت توسط ماموران کلانتری ۱۶ دستگیر و در بازرسی توسط ماموران از مته‌مان مقداری طلا و وجه نقد کشف شد.
عباس‌زاده در ادامه اظهار داشت: پس از انتقال به آگاهی در تحقیقات اولیه متهمین منکر انجام هرگونه سرقت گردیدند که شکات به پلیس آگاهی دعوت و ۱۲ نفر از شکات متهمین را مورد شناسایی قرار داده‌اند و فعلاً تحقیقات در خصوص شناسایی سایر مالباختگان کماکان ادامه دارد.
وی افزود: متهمین با اسامی مستعار مختلف در بیشتر شهرهای کشور اقدام به کیف زنی نموده و روانه زندان شده‌اند.
عباس‌زاده در خصوص آسیب‌شناسی این سرقت‌ها نیز اظهار داشت: علت گرایش متهمین به ارتکاب جرم عدم پشتیبانی از طرف اعضای خانواده و متزلزل بودن وضیعت خانواده عامل اصلی بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز