خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

حضور پرشکوه مردم در صحنه، عقبه خوبی برای دولت در حوزه مذاکره و تعامل است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۲۳۴

انصافا حضور پرشور مردم در صحنه‌های انقلاب، مسؤولیت مدیران اجرایی را برای خدمت بیشتر به این مردم شریف و حل مشکلات آن‌ها سنگین‌تر می‌کند.

ایلنا: وزیر کشور ظهر امروز دوشنبه در سفر به تبریز، با حضور در بیت نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با آیت‌الله مجتهد شبستری دیدار کرد.
به گزارش ایلنا عبدالرضا رحمانی فضلی در این دیدار ضمن ابلاغ سلام گرم رییس جمهور به آیت‌الله محسن مجتهد شبستری، گفت: دکتر روحانی در جلسه هیأت دولت تاکید کرد که حضور پرشکوه مردم در صحنه، عقبه خوبی برای دولت در حوزه مذاکره و تعامل است.
وی با قدردانی از پشتیبانی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی از مدیریت اجرایی استان، ابراز امیدواری کرد استمرار این حمایت، منشأ خدمات ارزنده استاندار جدید این استان باشد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز هم در این دیدار گفت: انصافا حضور پرشور مردم در صحنه‌های انقلاب، مسؤولیت مدیران اجرایی را برای خدمت بیشتر به این مردم شریف و حل مشکلات آن‌ها سنگین‌تر می‌کند.
آیت‌الله مجتهد شبستری با یادآوری سابقه همکاری خود با دکتر روحانی در مجلس شورای اسلامی، به بیانات رهبر معظم انقلاب به مناسبت ۱۳ آبان اشاره کرد و گفت: معظم‌له در این بیانات ضمن حمایت از حرکت دیپلماسی دولت، ماهیت آمریکا را نیز آشکارا بیان کردند.
وی همچنین ضمن خوش‌آمد گویی به دکتر اسماعیل جبارزاده استاندار جدید آذربایجان شرقی، خدمات استاندار پیشین را مفید و مؤثر ارزیابی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز