خبرگزاری کار ایران

سی و چهارمین سالگرد شهادت اولین شهید محراب در تبریز برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۶۶۳

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی امام جمعه موقت تهران در مراسم بزرگداشت شهید قاضی طباطبایی اولین شهید محراب سخنرانی خواهد کرد.

ایلنا: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی از برگزاری مراسم سی و چهارمین سالگرد شهادت اولین شهید محراب در تبریز خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا حجت الاسلام والمسلمین حسین تقی‌زاده گفت: مراسم بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد اولین شهید محراب، حضرت آیت الله قاضی طباطبایی(رض) روز پنج شنبه نهم آبان ماه سال جاری از سوی آیت الله محسن مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز و با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و سایر ادارات، نهاد‌ها و سازمانهای استان و بیت معزز اولین شهید محراب برگزار خواهد شد.
وی افزود: امام جمعه موقت تهران در مراسم بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد شهادت اولین شهید محراب سخنرانی خواهد کرد.
حجت الاسلام تقی‌زاده با اشاره به محل برگزاری این مراسم در مسجد مقبره تبریز، اضافه کرد: این مراسم معنوی در جوار مرقد مطهر آن شهید بزرگوار و خاندان قاضی برگزار خواهد شد.
وی با دعوت از اقشار مختلف مردم ولایتمدار استان آذربایجان شرقی برای حضور گسترده در این مراسم، ابراز امیدواری کرد: حضور یکایک مردم شهیدپرور و ولایی استان در این آیین معنوی، یأس و ناامیدی دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در پی داشته و تجدید میثاق ملت عزیز با ارواج طیبه شهدا و تأکید بر ادامه راه شهیدان گرانقدر خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز