خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل باشگاه گسترش فولاد تبریز:

فعالیت‌های آکادمی فوتبال گسترش فولاد با جدیت دنبال می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۴۶۹

مدیریت آکادمی گسترش فولاد با کاوه سلامی مربی تیم ملی نونهالان کشور بوده و ستار نوبری، صابر تقی‌زاده و سعید صالح ‌زاده از بازیکنان پیشکسوت تراکتورسازی نیز جزو مربیان تیم ‌های پایه گسترش فولاد هستند.

ایلنا: مدیر عامل باشگاه گسترش فولاد تبریز گفت: فعالیت‌های آکادمی فوتبال این باشگاه با جدیت و اهتمام خاص دنبال می‌شود و تلاش داریم فعالیت‌های موجود را توسعه دهیم.
به گزارش ایلنا غلامرضا سمندر تشکیل آکادمی باشگاه را به معنی واقعی توسعه فوتبال در رده سنی پایه دانست و افزود: با توجه به سرمایه ‌گذاری این باشگاه روی بازیکنان جوان و نتایج مثبت آن آکادمی باشگاه جدی‌تر از گذشته در این زمینه فعال شده است.
وی گفت: در زمان حاضر گسترش فولاد تبریز در رشته فوتبال در تمام رده‌های سنی تیم دارد که امیدواریم در چند سال آینده شاهد حضور بازیکنان تیم‌های پایه در تیم بزرگسالان باشیم.
سمندر با اشاره به مدیریت آکادمی گسترش فولاد توسط کاوه سلامی مربی تیم ملی نونهالان کشور، خاطرنشان کرد: ستار نوبری، صابر تقی‌زاده و سعید صالح ‌زاده از بازیکنان پیشکسوت تراکتورسازی نیز جزء مربیان تیم ‌های پایه گسترش فولاد هستند.
وی تجلیل و تکریم از پیشکسوتان فوتبال تبریز را از دیگر برنامه‌های اولویت دار باشگاه گسترش فولاد تبریز ذکر کرد و گفت: در نظر داریم در هر بازی خانگی از سه پیشکسوت فوتبال تبریز قدردانی کنیم.
سمندر افزود: در بازی قبلی خانگی با سایپا نیز از هدایت مهابادپور، میرمجید ناظمی و کریم قاسمی سعادت بازیکنان اسبق تراکتورسازی تجلیل به عمل آمد و این برنامه‌ها تا پایان فصل تداوم خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز