خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی:

رفع مشکل ازدواج یکی از اساسی‌ترین مسایل جوانان است

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۳۷

آیین تجلیل از خیرین و خادمین امر ازدواج و اختتامیه پنجمین جشنواره پیوند آسمانی و نمایشگاه ازدواج آسان در تبریز برگزار شد.

ایلنا: مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی گفت: دریافت آخرین آمار ازدواج و طلاق و اطلاعات تسهیلات ازدواج در راس برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی در بخش ازدواج قرار دارد.
سید محمد شروین اسبقیان در آیین تجلیل از خیرین و خادمین امر ازدواج و اختتامیه پنجمین جشنواره پیوند آسمانی و نمایشگاه ازدواج آسان در تبریز افزود: ستاد ساماندهی امور جوانان آذربایجانشرقی به دقت امور جوانان استان خصوصا در بخش ازدواج را رصد می‌کند و با اقدامات و حمایتهای استاندار آذربایجانشرقی و معاون سیاسی و امنیتی بعنوان مسئول این ستاد، اداره کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی در سال ۱۳۹۱ به عنوان دستگاه بر‌تر در بخش مسائل مربوط به ازدواج در کشور را کسب کرده است.
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی خاطرنشان کرد: در راستای رفع مسائل و مشکلات جوانان اقدامات اساسی و مهمی را در دستور کار خود قرارداریم و حل مشکل ازدواج جوانان یکی از اساسی‌ترین مسئله‌های حوزه جوانان است و اداره کل ورزش و جوانان در راستای گسترش فرهنگ ازدواج آسان، آگاهانه، بهنگام و پایدار و به کمک سایر دستگاه‌ها در این امر مهم قدم بر می‌دارد.
وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارائه خدمات و تسهیلات با تخفیفات ویژه به زوجهای جوان و آشنا نمودن زوجهای جوان با مراکز ازدواج آسان و عملکرد دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی در حوزه ازدواج دانست و گفت: علاوه بر بخش‌های فوق که در حوزه اطلاع رسانی می‌باشد در حوزه آموزشی نیز ارائه خدمات مشاوره‌ای به صورت رایگان، برگزاری کارگاه‌های آموزشی ازدواج موفق در کنار برنامه‌های نمایشگاه و آشنا نمودن خانواده‌ها با جدیر‌ترین کتب و نرم افزارهای حوزه ازدواج و خانواده از اهم اهداف این نمایشگاه بود که به خوبی این امر محقق شد.
اسبقیان در ادامه افزود: در این نمایشگاه ضمن تشریح عملکرد دستگاههای دولتی، بخش خصوصی نیز به ارائه خدمات و تسهیلات گوناگون در حوزه تهیه جهیزیه و سایر ملزومات ازدواج، انجام مشاوره‌های رایگان در زمینه حقوقی، خانوادگی، روان‌شناختی خواهند پرداخت و برنامه‌های جنبی از جمله برگزاری جشن، مسابقه و سایر برنامه‌های تفریحی در نمایشگاه برگزار شد.
در آیین تجلیل از خیرین و خادمین امر ازدواج و اختتامیه پنجمین جشنواره پیوند آسمانی و نمایشگاه ازدواج آسان آذربایجانشرقی که محمد نصرتی معاون سیاسی و امنیتی استانداری استان و بیش از ۴۰۰ از زوجین جوان شرکت داشتند از ۱۷ نفر از خیرین و خادمین امر ازدواج تجلیل شد.
در این آیین از موسسه خیریه جانثاران حاج آقا نامور به سبب اهداء جهیزیه به زوج‌های جوان، ابولفضل لطفی در بخش تهیه کننده رادیو، احمد کفایتمند در بخش تهیه کننده تلویزیون، خانم صفورا موسویلر در بخش خبرنگار، موسوی قاضی بر‌تر، شاپرک نورالهی مشاور بر‌تر، آقای مهری مدیر عامل قرض الحسنه مهر ایران در بخش قرض الحسنه‌های بر‌تر، کمیته امداد امام خمینی ره دستگاه بر‌تر، صدا و سیمای مرکز آذربایجانشرقی رسانه بر‌تر، رحیم خسروی و همسر زوج قرانی، قمر زارع همسر شهید، مهسا پوررحمتی و همسر زوج ورزشکار، دکتر پرویز آژیده رییس دانشگاه تبریز، فرشته امامی زوج با مهریه کم، بهرام فدایی حسینی خیر مسکن ساز، سهیلا صفری کار‌شناس بر‌تر دستگاهی از بهزیستی و دکتر علیرضا کافی احمدی نویسنده و خطیب فعال در بخش ازدواج قدردانی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز