خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر:

تحول اساسی در کشاورزی، نیازمند همکاری تمامی تشکل‌های صنفی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۸۷۹

ما باید تلاش کنیم تا تشکل‌ها جایگاه واقعی خودشان را پیدا کنند زیرا بخش دولتی نشان داده است که با تصدیگری نمی‌تواند مشکلات کشاورزان و بخش را رفع کند.

ایلنا: نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای اجرای سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی، تصدی‌گری دولت کاهش می‌یابد و تشکل‌های صنفی می‌توانند بخش مهمی از وظایف قابل واگذاری را به عهده گیرند زیرا، ایجاد تحول اساسی در کشاورزی نیازمند همکاری تمامی تشکل‌های این بخش خواهد بود.
به گزارش ایلنا، محمد اسماعیل سعیدی در نشست اعضای هیئت مدیره نظام‌های صنفی کشاورزی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از اراضی‌ کشاورزی به واسطه کشت بی‌رویه در معرض نابودی قرار دارند، بر رعایت الگوی کشت تاکید کرد و افزود: تشکل‌های صنفی این بخش می‌توانند با ارائه راهکارهای مناسب در تصمیم گیری‌های اقتصادی مشارکت داشته باشند.
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی نیازسنجی مناسب برای سرمایه گذاری در بخش کشاورزی را ضروری دانست و گفت: در کنار تامین نیاز داخل باید نیم نگاهی هم بر تولید صادرات محور داشت تا سهم محصولات کشاورزی در سبد صادراتی کشور افزایش یابد.
سعیدی نسبت به واگذاری اراضی کشاورزی در قالب معدن هشدار داد و گفت: این امر به زیان تولید و اشتغال در بخش کشاورزی بوده و موجب مهاجرت روستاییان می‌شود.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جایگاه ونقش تشکلهای بخش کشاورزی مشخص نیست و هنوز هم نقش مهمی به آن‌ها داده نشده است افزود: ما باید تلاش کنیم تا تشکل‌ها جایگاه واقعی خودشان را پیدا کنند زیرا بخش دولتی نشان داده است که با تصدیگری نمی‌تواند مشکلات کشاورزان وبخش را رفع کند.
وی خطاب به اعضای نظام صنفی کارهای کشاورزی گفت: من از شما می‌خواهم مشکلات ونظرات خود را به‌صورت طرح به ما ارائه کنید تا بتوانیم با رایزنی وانجام کارهای کار‌شناسی آن را به یک طرح پخته و راهگشا برای رفع مشکلات تبدیل کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز