خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم تبریز، ‌اسکو و آذرشهر:

هدفمندی یارانه‌ها به بخش فرهنگ توجه نداشت

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۶۵

باید با توجه به جایگاه ویژه کتاب و اهمیت مطالعه، تمهیداتی اندیشیده شود تا یارانه‌ ویژه‌ای به کتاب تعلق گیرد.

ایلنا: نماینده مردم تبریز، ‌اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: اختصاص ردیف بودجهٔ مستقل در سال ۹۳ برای نمایشگاه کتاب تبریز ضروری است.
به گزارش ایلنا رضا رحمانی در بازدید از نمایشگاه کتاب تبریز اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران صبغه‌ای فرهنگی دارد و این پیشینهٔ فرهنگی برای اینکه در تمام زمینه‌ها جلوه‌گر شود نیازمند سرمایه‌گذاری در حوزهٔ فرهنگ است.
وی افزود: هدفمندی یارانه‌ها که با هدف آزاد کردن منابع برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف انجام گرفته بود، ‌متاسفانه به بخش فرهنگ توجه شایسته‌ای نداشت و تخصیص بودجه به این بخش به طور مناسب انجام نگرفت اما امیدواریم با تبادل افکار و رایزنی‌ با مسوولان و همچنین برنامه‌ریزی مناسب ردیف بودجهٔ مستقل در سال ۹۳ برای نمایشگاه کتاب تبریز اختصاص یابد.
رحمانی تاکید کرد: باید با توجه به جایگاه ویژه کتاب و اهمیت مطالعه، تمهیداتی اندیشیده شود تا یارانه‌ ویژه‌ای به کتاب تعلق گیرد.
وی گفت: علیرغم پیشرفت تکنولوژی و گسترش فضای دیجیتال، ‌ کتاب همچنان جایگاه ویژهٔ خود را حفظ کرده و فضای مجازی به هیچ عنوان از ارزش کتاب در جامعه نکاسته است.
وی، یازدهمین نمایشگاه کتاب تبریز را از لحاظ کمی و کیفی مطلوب ارزیابی کرد و گفت: استقبال اقشار مختلف مردم نشان‌ دهندهٔ فرهنگ بالای مردم منطقه و علاقهٔ آنان به کتاب و مطالعه است.
براساس این گزارش یازدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز از هفتم تا سیزدهم مهرماه از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۰ در محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی این شهر برپاست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز