خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی:

امروز روز بزرگی برای تبریز و مردم این شهر به شمار می‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۵۶۲

خط دوم مترو هدیه ایثارگران خدوم سپاه به مردم تبریز خواهد بود.

ایلنا: استاندار آذربایجان شرقی آغاز مراحل اجرایی خط دوم مترو تبریز را هدیه ایثارگران خدوم سپاه و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء به مردم تبریز دانست.
به گزارش ایلنا احمدعلیرضا بیگی در مراسم آغاز مراحل احداثو حفاری تونل خط دوم مترو تبریزاجرای این پروژه بزرگ و پیچیده را نشان از توان فنی مهندسی بالای متخصصان و مهندسان این قرارگاه ارزیابی کرد و گفت: جنگ و دفاع مقدس ۸ ساله در بطن خود برکت بزرگی به همراه داشت و آن ارتقای توان فنی مهندسی ایثارگران و خادمین مردم در نهاد سپاه بود و امروز این نهاد در عرصه سازندگی به عنوان بازوی کمکی دولت و نظام ایفای نقش می‌کند.
استاندارآذربایجان شرقی افزود: امروز روز بزرگی برای تبریز و مردم این شهر به شمار می‌رود چراکه شاهد آغاز یکی از بزرگ‌ترین و حیاتی‌ترین پروژه‌های عمرانی در حوزه مدیریت شهری هستیم.
وی در خاتمه سخنان خود از نقش و حضور پر رنگ قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در روند توسعه، عمران و آبادانی کشور قدردانی کرد.
گفتنی است مراحل حفاری تونل عمیق خط دوم مترو تبریز پیش از ظهر امروز با حضور مقامات لشگری و کشوری و با راه اندازی دستگاه حفار تی. بی. ‌ام در محل شفت قراملک رسما آغاز شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز