خبرگزاری کار ایران

رییس هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز خواستار شد:

وسایل ارتباط جمعی از تیم فوتبال تراکتورسازی حمایت کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۷۴

چنانچه فعالان رسانه‌ای و خبرنگاران زحمتکش همچون گذشته به حمایت‌های خود از تراکتورسازی ادامه دهند بدون تردید در پایان فصل رتبه شایسته‌ای نصیب این تیم مردمی خواهد شد.

ایلنا: رییس هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز خواستار حمایت و پشتیبانی وسایل ارتباط جمعی اعم از خبرگزاری‌ها، مطبوعات و صدا وسیما از تیم فوتبال این باشگاه شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا سردار علی اکبر پورجمشدیان، با تاکید بر اینکه حمایت رسانه‌ها از تیم راهگشای بسیاری از مشکلات است، اظهارکرد: چنانچه فعالان رسانه‌ای و خبرنگاران زحمتکش همچون گذشته به حمایت‌های خود از تراکتورسازی ادامه دهند بدون تردید در پایان فصل رتبه شایسته‌ای نصیب این تیم مردمی خواهد شد.
وی افزود: ما اعتقاد داریم رسانه‌های جمعی می‌توانند با قلم فرسایی‌های بی‌حاشیه فضای همدلی، اتحاد و اتفاق را در میان اعضای باشگاه، هواداران و مردم مشتاق به این تیم برقرار کنند که چنین فضایی متضمن کسب نتایج خوب و مطلوب برای باشگاه خواهد بود.
پورجمشیدیان گفت: انتظار هیات مدیره و اعضای باشگاه تراکتورسازی از فعالان خبری استان این است که تا حد ممکن از حمایت‌های بی‌شائبه خود از تیم دریغ نورزند، چرا که موفقیت‌ها در سایه اتحاد و همدلی حاصل می‌شود.
وی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز را یکی از کم حاشیه‌ترین تیم‌های لیگ بر‌تر خواند و افزود: تمام تلاش هیات مدیره، کادرفنی و بازیکنان بر این است تا تیم به دور از هرگونه مسایل حاشیه‌ای فقط در فکر کسب نتایج در خور نام این تیم باشد.
پورجمشیدیان با تاکید بر اینکه باشگاه در برابر هرگونه ایجاد مسایل حاشیه‌ای به شدت خواهد ایستاد، یادآوری کرد: در این میان شاید تذکر و هشدارهای لازم به هر یک از اعضای باشگاه اعم از مدیرعامل و کادرفنی و بازیکنان نیز داده شود.
وی اضافه کرد: اما این هشدار‌ها در جلسات هیات مدیره مطرح می‌شود و به هیچ عنوان رسانه‌ای نخواهد شد.
رییس هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز با اشاره به برخی مصاحبه‌های مدیرعامل باشگاه و تحت فشار قرار دادن کادرفنی، اظهارکرد: بدون تردید اگر مصادیقی در این رابطه وجود داشته باشد که آرامش تیم را بر هم بزند با خاطیان برخورد می‌کنیم.
پورجمشیدیان گفت: این مسایل بدین معنی است که هیات مدیره قائل به ایجاد تغییرات در راس مدیریت باشگاه باشد چرا که معتقدیم ثبات مدیریت یکی از مهم‌ترین شاخص‌های موفقیت‌هاست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز