خبرگزاری کار ایران

همایش شگرگزاری انجمن معتادان گمنام در میانه برگزار شد

کد خبر : ۱۰۷۲۳۰

نرم افزار حرکت به طرف گناه، فکر است. / کسانی در زندگی موفق هستند که به فکر گناه نیستند.

ایلنا: همایش شکرگذاری انجمن معتادان گمنام در میانه برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا فرماندار شهرستان ویژه میانه در این همایش گفت: نرم افزارحرکت به طرف گناه فکر است.
تقی خلفاپور شرط گذاری و استوار بودن برآن، مراقبت از شرط و محاسبه میزان مراقبت را سه عامل صعود در زندگی تا مرحله پیروزی عنوان کرد و گفت: با بیان اینکه کسانی در زندگی موفق هستند که به فکر گناه نیستند.
وی اظهارداشت: معتادانی که با امیال و نفس خود مبارزه کرده و ترک اعتیاد کرده و یا در حال ترک هستند مجاهد به شمار می‌روند زیرا جهاد با نفس سخت‌ترین جهاد بوده و جهاد اکبر نام گرفته است.
خلفاپور با بیان فرموده پیامبر اکرم(ص) مبنی بر اینکه سخت‌ترین جهاد، جهاد اکبراست بر مراقبت از نفس و امیال تاکید کرده افزود: مراقبت از شرط به طور مثال انجام ندادن گناهی مهم‌تر از خود شرط است.
وی اعتیاد را حمله‌ای عظیم و کارساز از سوی دشمن برای نابودی جوانان ما خواندو گفت: دشمن می‌خواهد جوانان ما حال حرکت برای دفاع از ارزش‌ها، باور‌ها و خاک مقدس ایران اسلامی را نداشته باشند زیرا غیرت، مردانگی و استواری جوانان ما در دوران هشت سال دفاع مقدس را تجربه کرده و از آن واهمه دارد.
فرماندار میانه بر رفاقت با خدا که از جمله برنامه‌های انجمن معتادان به شمار می‌رود تاکید کرده افزود: اگر رفاقت انسان با خدا عمیق شود هیچ وقت به دنبال گناه نخواهد رفت.
وی کار انجمن معتادان گمنام را کاری مقدس و حفاظت انسان از خود و ارزشهای انسانی را مقدس‌تر دانست.
در این همایش معتادان بهبودیافته‌ای از میانه و شهرهای مختلف استان به ارائه تجربیات خود از انجمن و نحوه کار آن برای بهبود آن‌ها و بازگشت دوباره خود به زندگی پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز