خبرگزاری کار ایران

مدیرجهاد کشاورزی ورزقان:

زمینه ایجاد۸۵۰ فرصت شغلی در بخش کشاورزی ورزقان فراهم شد

کد خبر : ۱۰۶۸۵۰

این شهرستان با ایجاد ۵۱۰ فرصت شغلی در بخش کشاورزی، رتبه نخست آذربایجان شرقی را طی سال گذشته به خود اختصاص داده است.

ایلنا: مدیرجهاد کشاورزی شهرستان ورزقان از تصویب بیش از ۷۵۰ طرح در کارگروه توسعه کشاورزی این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا علی علی‌محمدی گفت: این شهرستان با ایجاد ۵۱۰ فرصت شغلی در بخش کشاورزی، رتبه نخست آذربایجان شرقی را در این زمینه طی سال گذشته به خود اختصاص داده است.
وی با بیان اینکه تلاش درایجاد زمینه‌های اشتغال با توجه به پتانسیل‌های موجود درزیربخش‌های کشاورزی این شهرستان همچنان تداوم دارد افزود: با اجرایی شدن طرح‌های مصوب جدید کارگروه توسعه کشاورزی این شهرستان زمینه ایجاد بیش از ۸۵۰ فرصت شغلی دربخش کشاورزی شهرستان فراهم شده است.
علیمحمدی با اشاره به اینکه ورزقان رتبه نخست تولید عدس استان را در اختیار دارد از تصویب ایجاد یک واحد بسته بندی حبوبات با اعتبار دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را در این شهرستان خبر داد وافزود: این امر در افزایش کمی وکیفی تولید این محصول درسطح شهرستان تاثیر چشمگیری را ازخود بجای می‌گذارد.
وی از تلاش بر بازاریابی مناسب محصولات کشاورزی و حذف واسطه‌ها توسط این مدیریت در تعامل با بهره برداران و تشکل‌های تولیدی تاکید کرد و گفت: با بهبود کیفیت تولیدات کشاورزی، زمینه افزایش درآمد بهره برداران حاصل آمده و در توسعه مطلوب و مدیریت یافته منطقه نقش موثری را خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز