خبرگزاری کار ایران

دو باب مدرسه در روستاهای گمند و امند شهرستان هریس افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۵۴۰

هزینه ساخت این دو مدرسه توسط بنیاد خیریه برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و شرکت مخابرات تامین و توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی در مدت هفت ماه احداثشده است.

ایلنا: دو باب مدرسه سه کلاسه در روستاهای گمند و امند از توابع شهرستان هریس، پیش از ظهر امروز(شنبه) با حضور استاندار آذربایجان شرقی به بهره‌برداری رسید.
به گزارش ایلنا هزینه ساخت این دو مدرسه توسط بنیاد خیریه برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و شرکت مخابرات تامین و توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی در مدت هفت ماه احداثشده است.
برای ساخت مدرسه راهنمایی سه کلاسه روستای گمند، سه میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال و برای ساخت مدرسه راهنمایی سه کلاسه روستای امند، دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال هزینه شده و زمین هر دو مدرسه توسط اهالی روستاهای گمند و امند اهدا شده است.
در مراسم افتتاح این دو باب مدرسه، بشارتی، مشاور رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در امور مناطق محروم و کمتر توسعه یافته و جمعی از مسئولان استان نیز حضور داشتند.
استاندار آذربایجان شرقی همچنین با حضور در شهرستان ورزقان، از مسجد و مدرسه در حال ساخت روستای زغن‌آباد، عملیات اجرایی یک باب مدرسه و بهداری اهدایی بانک سامان و مراحل احداثهنرستان ورزقان توسط موسسه حمایت از مستمندان تبریز بازدید کرد.
احمد علیرضابیگی همچنین در محل استقرار کلینیک سیار خیریه بنیاد برکت در شهر ورزقان حضور یافت و در گفتگو با مراجعان و کادر پزشکی این کلینیک، از نحوه خدمات‌رسانی به مردم مطلع شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز