خبرگزاری کار ایران

دبیر منطقه ۱۳ دانشگاه آزاد اسلامی:

اولین طرح جامع آموزشی در تبریز اجرا می شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۱۳۹

طرح جامع آموزشی به منظور پاسخگویی به نیاز بازار کار، ایجاد شرایط برابر برای آموزش هر فرد در هر کجا، همچنین ورود به عرصه دانش و فناوریهای نو در دانشگاه آزاداسلامی تدوین شده و به عنوان طرح آمایش آموزش عالی، نیازهای کشور را لحاظ کرده است.

ایلنا: دبیر منطقه۱۳ دانشگاه آزاداسلامی از اجرای اولین طرح جامع آموزشی در تبریز شهر اولین‌ها خبر داد.
به گزارش ایلنا، رسولی‌نژاد گفت: در راستای طرح جامع آموزشی، منطقه۱۳ دانشگاه آزاداسلامی(آذربایجان شرقی) این طرح را تکمیل وبا ارائه آن به سازمان مرکزی، استراتژی آینده دانشگاه آزاداسلامی را دراین منطقه ترسیم کرد.
دبیر منطقه۱۳ دانشگاه آزاداسلامی افزود: استان آذربایجان شرقی با دارا بودن۱۵۵ دانشگاه اعم از دولتی، آزاد اسلامی، غیرانتفاعی، پیام نور و… موقعیت بسیار مهمی در ارتقای آموزش وپرورش منطقه و کشور دارد.
وی تصریح کرد: دانشگاه آزاداسلامی نیز در استان آذربایجان شرقی ۳۷ واحد و مرکز آموزشی، ۱۰ دانشکده و آموزشکده سما راشامل می‌شودکه ظرفیت وتوانایی اساسی برای ارتقای آموزش عالی دراین منطقه را دارد.
رسولی‌نژاد تأکید کرد: توجه به امکانات وپتانسیل‌های منطقه۱۳دانشگاه آزاداسلامی ومقایسه آن باسایر دانشگاه‌ها نشان می‌دهد دانشگاه‌های آزاداسلامی درشمالغرب کشور یکی از مهم‌ترین بازوهای ارتقای کمی وکیفی آموزش عالی درکشور است.
وی تصریح کرد: طرح جامع آموزشی به منظور پاسخگویی به نیاز بازار کار، ایجاد شرایط برابر برای آموزش هر فرد در هر کجا، همچنین ورود به عرصه دانش و فناوریهای نو در دانشگاه آزاداسلامی تدوین شده و به عنوان طرح آمایش آموزش عالی، نیازهای کشور را لحاظ کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز