خبرگزاری کار ایران

آذربایجان‌شرقی عنوان سوم مسابقات باشگاهی دوومیدانی، جام پیشکسوت را کسب کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۰۵۴

در این رقابت‌ها ۱۷۱ ورزشکار از استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، البرز، بوشهر، تهران، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خوزستان، زنجان، سمنان، فارس، قزوین، گیلان، لرستان، مازندران، هرمزگان و یزد در قالب ۲۰ تیم شرکت داشتند.

ایلنا: آذربایجان‌شرقی عنوان سوم تیمی اولین دوره مسابقات باشگاهی دوومیدانی، جام پیشکسوت «حسین آقابرقچی» را از آن خود کرد.
به گزارش ایلنا رقابت‌های قهرمانی باشگاهی دو و می‌دانی، تخصصی مواد پرتابی در تهران و مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار شد.
در این رقابت‌ها ۱۷۱ ورزشکار از استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، البرز، بوشهر، تهران، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خوزستان، زنجان، سمنان، فارس، قزوین، گیلان، لرستان، مازندران، هرمزگان و یزد در قالب ۲۰ تیم شرکت کردند که از میان ورزشکاران ۳۲ نفر از بانوان نیز حضور داشتند که در پایان این رقابت‌های یکروزه، تیم لرستان الف با ۱۳۸ امتیاز منفی به مقام قهرمانی دست یافت، زنجان با ۱۸۱ امتیاز منفی نایب قهرمان شد و آذربایجان شرقی با ۴۲۹ منفی به مقام سوم دست یافت.
تیم‌های لرستان ب با ۴۵۳ امتیاز منفی مقام چهارم، خوزستان با ۴۶۵ امتیاز منفی مقام پنجم و تیم جنوب غرب تهران با ۵۰۳ امتیاز منفی به مقام ششم رسیدند.
در این مسابقات برای اولین بار ثبت رکورد‌ها و امتیازات به صورت کامپیوتری انجام شد.
این رقابت‌ها در مواد تخصصی دو، مهر ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز