خبرگزاری کار ایران

قائم‌مقام باشگاه گسترش فولاد تبریز:

حفظ آرامش و دور بودن از حاشیه، اولویت اول تیم فوتبال گسترش فولاد است

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۰۰۸

گسترش فولاد تبریز برای بازی‌های خارج از خانه خود، هیچ‌گونه هوادار سازمان‌دهی شده ندارد و نخواهد داشت. / مقوله هواداران و مسئولین تا حدودی متفاوت از هم هستند.

ایلنا: قائم‌مقام باشگاه گسترش فولاد تأکید کرد: حفظ آرامش تیم فوتبال گسترش فولاد و دور بودن از حاشیه، اولویت اول ماست.
به گزارش ایلنا جمشید خطیبی گفت: گسترش فولاد تبریز اولین سال حضور خود در لیگ بر‌تر را تجربه می‌کند و به همین خاطر نباید سطح انتظارات از این تیم بالا باشد، علاوه بر این، گسترش فولاد با اتکا به جوانان بومی پا به کارزار لیگ بر‌تر نهاده است ولی با این وجود تا بدین جای کار، عملکرد فرا‌تر از حد انتظارات را از خود به نمایش گذاشته‌اند و مدیریت باشگاه نیز همچون کادر فنی، رضایت کامل از تیم داریم و به آینده تیممان و این جوانان امیدواریم.
وی با بیان اینکه از عملکرد و نتایج تیم نیز هواداران هم راضی هستند افزود: آن‌ها هر کجا ما را می‌بینند از بازی خوب ما ابراز رضایت کرده و عنوان می‌دارند که به آینده روشن گسترش فولاد در لیگ بر‌تر ایمان داریم.
جمشید خطیبی با اشاره به اقدامات و برنامه‌های باشگاه گسترش فولاد برای حضور در لیگ بر‌تر اظهار داشت: با توجه به اینکه پروسه تصمیم‌گیری برای حضور تیم در لیگ بر‌تر با بررسی‌های زیادی صورت گرفت و تا حدودی تمامی جنبه‌های این امر را مورد ارزیابی قرار داده بودیم، بنابراین برای حضور در لیگ بر‌تر نیاز به برخی تغییرات در ساختار باشگاه را داشتیم که با مدیریت خوب مدیرعامل باشگاه و حمایت و پشتیبانی هیأت مدیره، بسیاری از این اقدامات و برنامه‌ها در اکثر موارد در حداقل زمان اجرایی شد و در کنار آماده کردن تیمی منسجم و قوی، ساختار و ارکان باشگاه را نیر منسجم‌تر از پیش ترتیب دادیم. به طور کلی به جرأت می‌توانیم اعلام کنیم که گسترش فولاد تبریز تمامی بخش‌ها، یک باشگاه تماماً حرفه‌ای است و این موضوع تنها مورد ادعا ما نیست بلکه تمامی کار‌شناسان و ناظران نیز همواره بر آن تاکید داشته‌اند.
وی به حمایت‌های هواداران و مسئولین از گسترش فولاد در لیگ بر‌تر اشاره کرد و گفت: مقوله هواداران و مسئولین تا حدودی متفاوت از هم هستند، ما همیشه مدیون هواداران بوده‌ایم و همواره شرمنده آنان هستیم که با تمامی مشکلات، حامی تیم ما بوده‌اند. حمایت همیشه حضور در ورزشگاه نیست.
جمشید خطیبی افزود: ما در بحثتصمیم برای حضور در لیگ بر‌تر، شاهد بودیم که بودن ما برای هواداران و حتی عموم مردم تبریز چقدر اهمیت دارد و همین موضوع تأثیر زیادی در تصمیم ما داشت. در این ۹بازی نیز در حد امکان از تیم ما حمایت کرده‌اند و ما سپاس گذار آنان هستیم و امیدواریم که در ادامه مسابقات نیز بیش از پیش از تیم و جوانان خودشان حمایت کنند.
قائم‌مقام باشگاه گسترش فولاد تبریز افزود: در خصوص مسئولان نیز، قصد و گله و شکایت ندارم وه‌مان گونه که پیش از این مدیرعامل باشگاه اظهار داشتند، ما هیچ‌گونه انتظاری از آنان نداریم ولی بحثما وفا به عهد است. آن‌ها در ابتدا فصل به ما قول حمایت و پشتیبانی کامل را داده‌اند.
جمشید خطیبی در خصوص مهم‌ترین چالش و مشکل باشگاه گسترش فولاد در حال حاضر نیز گفت: بحمدا… مشکل چندان حادی را در باشگاه نداریم و تنها دغدغه ما انتقال بازی‌هایمان به ورزشگاه اختصاصیمان است که امیدواریم با اتمام کارهای شروع‌شده و با همکاری فدراسیون فوتبال هر چه زود‌تر این امر نیز تحقق یابد.
وی همچنین از تشکیل کانون هواداران این باشگاه و صدور کارت هواداری نیز خبر داد و گفت: هوادارن تبریزی همیشه باغیرت مثال زدنی خود برای تیم‌های تراکتورسازی و گسترش فولاد در لیگ بر‌تر حمایت خود را نشان داده‌اند ما جز تشکر و قدردانی چیز دیگری برای آنان نداریم ولی نکته مهمی که لازم می‌دانم به آن اشاره‌کنم، این است که گسترش فولاد تبریز برای بازی‌های خارج از خانه خود، هیچ‌گونه هوادار سازمان‌دهی شده ندارد و نخواهد داشت.
قائم‌مقام باشگاه گسترش فولاد تبریزدر خصوص مطرح‌شدن بحثمسایل حاشیه‌ای در سکو‌ها گفت: در ابتدا باید بگویم که ما در بازی‌های خانگیمان در تبریز، تا به حال با هیچ مشکلی از سوی هواداران مواجه نبوده‌ایم. چند مورد اتفاق افتاده نیز در بازی‌های خارج از خانه‌مان بوده است که مورد تأیید ما نیست.
سیاست باشگاه گسترش فولاد، همیشه دور بودن از هرگونه حاشیه بوده است.
وی افزود: ‌‌‌ همان طور که به هوادارانمان اعتقادداریم و سپاس گذار آنان هستیم، به مسایل اخلاقی و ارزش‌ها نیز پایبندیم و معتقدیم که کمیته انضباطی باید برخورد جدی و قاطعی با این قبیل مسایل داشته باشد.
قائم‌مقام باشگاه گسترش فولاد تبریز در خصوص طرح برخی مسایل برخی افراد منتسب به هواداران تبریزی در بازی اخیر مقابل پرسپولیس تهران نیز گفت: ‌‌ همان طور که گفتم، ما هیچ‌گونه هوادار سازمان‌دهی شده در این بازی نداشتیم، ما بر این اعتقادیم که هر هواداری که به رفتارهایی غیر از تشویق تیم خود بپردازد، هوادار نبوده و مورد تأیید و حمایت باشگاه نیست و در خصوص بازی با پرسپولیس نیز ما حتی در جلسه هماهنگی پیش از بازی نیز این موضوع را به اطلاع مسئولین رساندیم.
وی تأکید کرد: ما اعتقادداریم که هوادارن تبریزی پیش از این خود را ثابت کرده و فرهنگ ناب تبریز را در مواقع مختلف به معرض نمایش گذاشته‌اند و برخی رفتارهای حاشیه‌ای نیز به هیچ عنوان به هواداران ما منتسب نیست و ما از مسئولین می‌خواهیم که برخورد لازم با آنان را انجام دهند.
جمشید خطیبی درخصوص جریمه و کسر امتیاز توسط کمیته انضباطی فدارسیون فوتبال در قبال تیم‌های لیگ برتری نیز گفت: اولا هیچ گونه رفتار و اقدامی از سوی ما صورت نگرفته است که مستحق جریمه باشیم. تمام سعی ما مدیریت حاشیه‌هاست و مطمئن باشید که باشگاه با تمام توان، مسایل مختلف اطراف تیم را زیر نظر دارد و اجازه ورود حاشیه به تیم را نخواهیم داد.
وی در خاتمه بار دیگر از هواداران تشکر و قدردانی کرد و گفت: ما از فدراسیون فوتبال می‌خواهیم، ‌‌‌ همان طور که نهادی مانند کمیته انضباطی را برای برخورد با تخلفات باشگاه‌ها تشکیل داده است، برای داوران نیز چنین امری را جاری سازد. باید قبول کنیم که یک اشتباه داور می‌تواند یک تیم را از هم بپاشد. باید سعی شود که حقی از هیچ تیم ضایع نشود. در پایان نیز امیداورم که گسترش فولاد و تراکتورسازی با موفقیت در لیگ بر‌تر، موجب دلگرمی بیشتر هواداران و جبران الطاف آنان شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز